Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Speculaas Schuimpjes, lekker voor Sinterklaasavond!
Pagina's 1
Die zien er mooi uit!!
Oh, wat ontzettend leuk weer en wat klinkt het heerlijk, gaat op mijn lijstje
Lekker!
Wat ontzettend leuk, je bent weer lekker bezig geweest, vind het fijn dat je het altijd zo goed uitlegt.
Groetjes Vonn
erg leuk en lekker weer!!
Bedankt voor de leuke reacties
Dat ziet er weerk prachtig uit! Dit soort lekkernij is ook mijn ding!
Hoi desiree,
Ik heb vandaag de schuimpjes gemaakt, ze zijn leuk gelukt. Hoe kan ik ze het beste bewaren?
Groetjes Vonn
Nou dit is zijn mijn sinterklaas schuimpjes geworden, ik hoop dat ze een beetje lijken. Ik had zoals je ziet niet de kleurstof tot in het puntje van de spuitzak gedaan, vandaar dat er wat bleke schuimpjes tussenzitten hihi, maar ze smaken er niet minder om.
Groetjes Vonn
Wat leuk! Ik ga ze ook maken denk ik. Dank!
wat geweldig leuk en ze zien er zo mooi uit
Nou dit is zijn mijn sinterklaas schuimpjes geworden, ik hoop dat ze een beetje lijken. Ik had zoals je ziet niet de kleurstof tot in het puntje van de spuitzak gedaan, vandaar dat er wat bleke schuimpjes tussenzitten hihi, maar ze smaken er niet minder om.
Groetjes Vonn
Hoi Vonn,
Wat leuk dat je ze gemaakt hebt, ze zien er erg lekker uit!! Ze lijken zeker
Je kunt ze het best bewaren in een niet luchtdichte trommel (Als je ze nog niet op hebt )
Ziet er erg lekker uit
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Speculaas Schuimpjes, lekker voor Sinterklaasavond!