Onderwerp: Taart voor rij instructeur! Geslaagd Theorie!

Hallo allemaal,

Zoals te lezen in mijn topic.. Avontuur Rijbewijs halen bij een babbel na het bakken, heb ik na een lange weg.. Veel leren, prive theorieles, 3 theorie studiedagen en heel veel geleerd.. Na de zesde keer (ik heb hele erge faalangst en door de zenuwen steeds 1 fout, 2 fout te veel..) mijn theorie gehaald. Zowel ik als mijn rij instructeur heeft zich hier enorm voor ingezet, hij heeft me enorm geholpen hiermee en goed gesteund.. Daarim heb ik voor hem gister deze taart gemaakt! Zijn lesauto is rood, vandaar op mijn taart ook! Helaas Pieches geschrildert ipv pieces, maar hij was er hartstikke blij mee, vond 'm heerlijk en werd er gewoon een beetje stil van, zei hij!

http://i61.tinypic.com/11b2aoh.jpg

Bedankt voor het kijken!

Liefs Ilona

2

Re: Taart voor rij instructeur! Geslaagd Theorie!

heel leuk!

3

Gefeliciteeerd!! Wat n opluchting moet dat zijn voor je. Je kunt t wél :) Leuke passende taart!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

Jaaa, van harte gefeliciteerd. Ik heb je hele verhaal mee gelezen, en ontzettend met je mee geleefd.
Maar zoals je ziet, de aanhouder wint, en dat pakken ze in ieder geval niet meer van je af.
Heel veel succes met je rijlessen, ook dat ga je halen.
We gaan allemaal gewoon weer heel hard met je mee duimen. :)

En je taart is erg leuk geworden.

Gr Mirella.

5

Hij is heel erg leuk en las dat hij er heel erg blij mee was, super hoor, goed gedaan!!! :thumb:

6

Leuk taartje en nog maals gefeliciteerd!

7

Gefeliciteerd!!! Wat een mooi gebaar naar je instructeur!

8

Top!

Groetjes van Marjon

9

Heel mooi gedaan! Erg leuke details erop verwerkt.

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

10

wat leuk gedaan

https://www.facebook.com/pages/Jacakeli … 593?ref=hl
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat !

Wat leuk zoveel reacties!! Bedankt allemaal! Mijn rij instructeur was er ontzettend blij mee en werd er gewoon stil van hihi!!