Onderwerp: Oeps.....vis te water en jongen er achter aan......

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Oeps.....vis te water en jongen er achter aan......
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

Superleuk gedaan!
Oh, wat een super leuk taartje zeg!!
Mooi ! Die uitdrukking op zijn gezicht.. hahaha
Haha! Ik vind hem wel humor die taart! Leuk gemaakt hoor
Haha! Ik vind hem wel humor die taart! Leuk gemaakt hoor
Mooi taart hoor, hoe heb je visjes aan de rand vd taart gemaakt? Heb je ze uitgesneden daarna geverfd?
Erg gaaf!!!!
Heel leuk!
Heel grappig gedaan!
Tieneke
Wat een leuke en originele taart!
super leuke taart en wat heb je het mooi gedaan zeker die uitdrukking op dat gezicht!!! 
Leuk gedaan!
Hahahaha! Ohhh, ge-wel-dig! Wat een humor. Love it!
Haha geweldig!
wat een leuke taart!
Miekebakker, ik heb je taart al een paar keer bekeken en steeds valt me hetzelfde op. Ik weet soms niet hoe feedback opgevat wordt, maar hoop dat je de intentie begrijpt. Jouw taart ziet er zó leuk uit en je kunt zó goed boetseren. Waarom dan die printjes op de zijkant? Die vind ik echt een beetje jammer. Je maakt hem veel meer van jezelf als je daar een paar vissen zelf had gemaakt, of een haaienbek of vin, of staart , of iets dergelijks.
Verder 
Miekebakker, ik heb je taart al een paar keer bekeken en steeds valt me hetzelfde op. Ik weet soms niet hoe feedback opgevat wordt, maar hoop dat je de intentie begrijpt. Jouw taart ziet er zó leuk uit en je kunt zó goed boetseren. Waarom dan die printjes op de zijkant? Die vind ik echt een beetje jammer. Je maakt hem veel meer van jezelf als je daar een paar vissen zelf had gemaakt, of een haaienbek of vin, of staart , of iets dergelijks.
Verder
Dank. Maar ik kan juist nog" niet" goed boetseren, ik ben meer van de sierlijke taarten met verfijnde techniekjes. Kindertaarten met poppetjes,beestjes ect daar heb ik niet zo veel mee en op de een of andere manier lukt het boetseren dus ook niet. Maar je hebt absoluut gelijk hoor wat betreft die printjes. 
Haha, je onderschat jezelf!
Maar dank dat je 'm goed opvatte.
Je kan juit goed boetseren joh, kijk dat jongetje enz . Leuke orginele taart
Leuk
Leuk gedaan!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Oeps.....vis te water en jongen er achter aan......