1 Laatst bewerkt door Bianca1969 (15-11-2014 16:22)

Onderwerp: Oreo cupcakes

Karen-Dodenbier inspireerde mij tot deze oreo-cupcakes....het was een feest om ze te maken.
En lekkerrrr dat ze zijn...

Het zijn vanille-cakejes met een oreo-koekje erin verstopt. Bovenop frambozenjam met een "oreo-crème" (=vanillecrème met verkruimeld oreo-koekje erdoor). Afgewerkt met een kwart oreo-koekje
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-ESMDKXPS.jpg

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

Re: Oreo cupcakes

:9 wow die zien er heerlijk uit!

Groetjes Kirsten

3

Mmmmm, lekker, heb je onderin eerst wat cake beslag gedaan en toen het koekje, of meteen het koekje?

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

4

Tigrasas schreef:

Mmmmm, lekker, heb je onderin eerst wat cake beslag gedaan en toen het koekje, of meteen het koekje?

Meteen het koekje, maar de volgende keer zal ik eerst een beetje beslag doen, dan het koekje en dan de rest van het beslag....want de onderste laag vh oreokoekje is iets te hard voor mijn smaak...

Maar het geheel van het cupcakeje is erg lekker zo.

Bianca's bakery

Ze ziet er geweldig uit Bianca! En ik ga ze ook proberen op jouw manier!  =D  =D  =D

Groetjes K@rEn    ([url=http://www.facebook.com/dutchcakes)

6

Ziet er zo lekker uit zal er wel een hapje van willen nemen :9  :9  :9

7

Ze zien er super lekker uit! En mooi natuurlijk

8

Hmmmm lekker!!!

.. Want taart kan altijd!!

9

Ik heb deze vandaag ook gemaakt, om eens te proberen, echt super lekker hoor, bedankt!

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

Ga deze binnenkort ook maken!

11

Dank jullie voor de leuke reacties...en wat leuk dat het inspireert om ze te gaan maken.

Bianca's bakery

12

Is vanillecrème hetzelfde als botercrème? Wat zien ze er heerlijk uit zo met die jam.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

13

vonn schreef:

Is vanillecrème hetzelfde als botercrème? Wat zien ze er heerlijk uit zo met die jam.

Groetjes Vonn

Nee, het is een botercrème gemaakt met banketbakkersroom (tenminste, zo maak ik hem)...dus geen botercrème waar je meer kunt afsmeren.

250gr banketbakkersroom
250gr roomboter
60gr poedersuiker
De banketbakkersroom maak ik op klassieke wijze met melk, eidooiers, suiker, bloem, vanille

Bianca's bakery