1

Onderwerp: schilderen of alleen dust?

Ik vraag me af wanneer je nu schildert( dust met alcohol) of gewoon alleen werkt met dust. Is daar een soort van regel voor of een reden om dan het een en dan het ander te doen, of is het maar net waar je zin in hebt?en qua uiterlijk, is er echt een verschil tussen alleen dust of dust met alcohol? Bedankt voor je reactie!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

2

Re: schilderen of alleen dust?

Ik ben zelf fan van dusten, zeker voor kleine onderdeeltjes. Op een tissue leggen, en dan "dik in de dust" zetten, dat vind ik het mooist. Maar wil je fijne lijntjes rechtstreeks op je taart of cupcakes overbrengen, dan is schilderen (met alcohol, lemon extract of water) weer mooier.
Grotere oppervlakten zijn sws mooier met spray, om er nog maar eentje bij in te brengen :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Ik schilder geregeld op taarten, een afbeelding ofzo. Dan gebruik ik dust met alcohol. Maar als ik iets uit een mold haal, dan is dusten vaak mooier! En verder gewoon uitproberen wat je zelf mooier vind, dat is het leukst! :y

4

Oke bedankt!!!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake