Onderwerp: Gevulde mini speculaas met chocolade pietje, leuk voor sinterklaas.
Gevulde speculaas maar dan anders, voor de versiering een chocolade pietje erop gelegd.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Gevulde mini speculaas met chocolade pietje, leuk voor sinterklaas.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Gevulde speculaas maar dan anders, voor de versiering een chocolade pietje erop gelegd.
Ziet er leuk en lekker uit.
Wat gezellig ziet dat uit....en lekker
Dankjewel
Wat ontzettend leuk! Heb je het uitgestoken toen het al klaar was?
En weer zo leuk
Wat ontzettend leuk! Heb je het uitgestoken toen het al klaar was?
Nee ik heb ze niet uitgestoken ik heb de mini cheescakepan gebruikt
Hartelijk dank allemaal voor jullie leuke reactie
Ah! Das ook handig!
Jammie jammie, weer iets overheerlijks!
Heb de vorm ook!! Heb je ook een recept?
Wederom erg mooi!!
Maar weet niet hoe ik de vorm moet gebruiken!!
Heb de vorm ook!! Heb je ook een recept?
Wederom erg mooi!!
Ik heb geen recept want ik heb gewoon de gevulde speculaas van koopmans gebruikt en de amandelspijs van Dr. oetker.
12 gram speculaas in het vormpje dan 12 gram amandelspijs en weer 12 gram speculaas er bovenop dat is alles.
leuk geworden.
mag ik vragen waar je de mini cheescakepan gekocht hebt
leuk geworden.
mag ik vragen waar je de mini cheescakepan gekocht hebt
Die heb ik op ebay gekocht maar als je bij google mini cheescakpan intikt kom je er velen tegen
Hi Dollylollypop
Ik wil de gevulde speculaas maken met mijn cheescakepan.
Alleen heb ik geen losse bodem.
Hoe kan ik het dan gebruiken.
Licht invetten?
Gr Corey
Hi Dollylollypop
Ik wil de gevulde speculaas maken met mijn cheescakepan.
Alleen heb ik geen losse bodem.
Hoe kan ik het dan gebruiken.
Licht invetten?Gr Corey
Nou dan word het erg lastig denk ik want dan kan je hem er niet uit duwen en krijg je ze er waarschijnlijk niet uit.
Je zou ze dan in het groot kunnen maken meet kookringen dat heb ik ook een keer gemaakt zie foto.
De kookringen liggen nu volgens mij bij de liddl in het rond, hartjes en vierkantjes dus zo kan je alle modellen maken zie mijn kookring taartjes die heb ik er ook mee gemaakt.
Ik heb die vierkante kookringen toevallig! Je kunt dus gewoon echt bakken in die ringen? Volgieten en de oven in en later lossen?
Ik heb die vierkante kookringen toevallig! Je kunt dus gewoon echt bakken in die ringen? Volgieten en de oven in en later lossen?
Ik heb de grote gevulde speculaas die je hierboven ziet inderdaad inde oven gehad.
Je duwt deeg in de kookring, doe daar de amandelspijs op en daar bovenop weer een lagje van het deeg dan inderdaad de kookring er omheen laten zitten en zo de oven in.
Daarna even af laten koelen anders vallen ze natuurlijk uit elkaar en dan gewoon met het dingetje wat bij de kookring zit om hem uit de duwen omhoog duwen en dan heb je het zoals je op mijn foto ziet en zoals je ziet zijn ze erg mooi geworden
Succes.
dat ziet er weer super uit
Bedankt voor de info! Op die manier kan ik natuurlijk ook kwarktaartjes en andere dingen maken maar nu weet ik zeker dat ik het met kookring en al de oven/koelkast in kan doen!
Dankjewel dollelollypop! :d
Bedankt voor de info! Op die manier kan ik natuurlijk ook kwarktaartjes en andere dingen maken maar nu weet ik zeker dat ik het met kookring en al de oven/koelkast in kan doen!
Dankjewel dollelollypop! :d
Ik heb het graag gedaan hoor
Succes ermee maar dat komt vast en zeker goed
Wat maak je toch altijd géweldige dingen!!
Ik kom weinig meer op het forum, maar kijk altijd graag uit naar je berichten
Wat maak je toch altijd géweldige dingen!!
Ik kom weinig meer op het forum, maar kijk altijd graag uit naar je berichten
Dankjewel voor je compliment en ja ik zit hier ook niet meer zoveel want zit op facebook bij deleukstetaarten en ook nog eens bij taarten en cupcakes enz. enz. je wordt daar doodgegooid met allerlei bak pagina's haha maar het is wel leuk.
Wat een ontzettend leuk idee.
Zou ik dit ook in een siliconen mini muffin vorm kunnen maken?
Hoelang moet het in de oven op welke temperatuur.
Wat een ontzettend leuk idee.
Zou ik dit ook in een siliconen mini muffin vorm kunnen maken?
Hoelang moet het in de oven op welke temperatuur.
Dat kan wel hoor dan heb je alleen een uitlopend model.
ik zou ze er 12 minuten indoen want doe mini's altijd kort en dan elektrische oven op 170 graden en de hetelucht oven op 150 graden
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Gevulde mini speculaas met chocolade pietje, leuk voor sinterklaas.