1

Onderwerp: Welkom Sinterklaasje!

Eindelijk weer eens een taartje voor onszelf gemaakt!

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/10487179_661111927336335_5929171892912565330_n.jpg?oh=6d42e67a6a2619c5fc291401ace013ed&oe=55192F84&__gda__=1428169276_414c58e91b86ea4c364c8ae87298eb66

.. Want taart kan altijd!!

2

Re: Welkom Sinterklaasje!

Bedankt he, alle ruim 100 mensen die wel de moeite genomen hebben om te kijken, maar niet even de moeite genomen hebben om er wat van te zeggen.
Ik blijf er tegen aan lopen hier!!!

Ik doe echt mijn best om op de meeste taarten die ik aanklik te reageren. Mensen doen hun best, maken wat moois, dan is het ook leuk om daar reactie op te krijgen.
Ook al is het een korte 'leuk' of 'mooi' het laat toch blijken dat mensen er écht even naar gekeken hebben.

Het is geen hoogstaand technisch taartje, maar hij is wel lief dacht ik zo..

Jammer, echt heel jammer!

3

Leuk

4

Ik vind hem in ieder geval erg leuk! :)

5

Grapje hoor...   ;)

Ik ben met je eens dat er weinig reacties komen.. zie bij mezelf wel dat ik daar de laatste tijd ook veel te weinig tijd voor heb.
En meestal kijk ik op mn telefoon en dat typt ook lastiger..

Maar je taart is leuk hoor!
Heb je ook een lekkere vulling gebruikt?

6

Leuk gedaan, smaakte hij lekker? 
Ik snap je frustratie helemaal,  ik post bijna nooit meer, in het begin wel maar kreeg zo weinig reacties,  ik snap echt wel dat mijn creaties het niet halen bij de prachtige dingen die hier voorbijkomen. En op vragen wordt ook bijna niet gereageerd, nu moet ik helaas gaan stoppen, want fondant rollen gaat echt niet meer, blijf wel kleine dingetjes maken.   maar blijf wel naar de mooie dingen kijken die hier voorbijkomen.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

7

Hij is erg leuk en ziet er goed uit :thumb:

8

Ik snap ook je frustratie hoor, op mijn taarten word ook bijna niet gereageerd de laatste tijd. Maak het minder leuk om te posten. Maar ik houd toch stug vol. Als wij het allemaal niet meer doen dan word het hier wel erg stil!

Ik vind je taart erg leuk en je sint grappig en schattig!

9

Leuke sint!!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

10

Oh wat jammer Vonn, heb je lichamelijke klachten?
Lijkt me vreselijk als je je hobby niet meer (volledig) kunt uitvoeren.

Bedankt voor de reacties!
En inderdaad Vera, blijven posten

11

Hij is leuk !! En snap je reactie helemaal !

Neem ook eens een kijkje op:https://www.facebook.com/Manoa-taarten

12

Leuk taartje, en je reactie heeft er nu wel voor gezorgd dat je meer reacties krijgt...iedereen weer happy dus :-)

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

13

Heb je voorgekleurde, volgens mij is het marsepein gebruikt, of heb je hem zelf zo mooi rood gekregen?

14

Lejow schreef:

Oh wat jammer Vonn, heb je lichamelijke klachten?
Lijkt me vreselijk als je je hobby niet meer (volledig) kunt uitvoeren.

Bedankt voor de reacties!
En inderdaad Vera, blijven posten

Ja helaas wel,  heb ook een paar taartjes af moeten zeggen,  pfff vond ik wel moeilijk om te doen. Dus er staat binnenkort heel veel te koop.

Help mijn vrouw heeft een hobby

15

KimN schreef:

Heb je voorgekleurde, volgens mij is het marsepein gebruikt, of heb je hem zelf zo mooi rood gekregen?

Zelf gekleurd, met red no taste (oid), gaat wel het nodige in trouwens!

Sterkte Von, dat is niet leuk

En tigrasas, dat klopt hahaha

Leuk!! Je hebt de Sint erg leuk gemaakt!

17

Ha Lejow,
Ik vind je taartje leuk hoor! Waarmee heb je 'm gevuld?
Ook ik snap je reactie. Ik laat vaak een berichtje achter bij anderen, maar ik heb het idee dat je taart vaak in de categorie 'prachtig' moet vallen om echt reacties te krijgen.
Het is dan altijd jammer dat als je zelf als hobbybakker een taartje post je amper een reactie of eventueel opbouwende kritiek krijgt. Laat je er niet door ontmoedigen en gewoon blijven posten hoor!

18

Wat een schatje! (Gewoonlijk zeg ik dat niet tegen de echte Sint, hoor! :lol:)

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

19

Wat een leuke en grappige taart.

20

Ook ik herken je verhaal. Er is echt niks mis met je taart!! Heb je mooi gedaan!!

Knap dat je blijft posten...ik ben er mee gestopt...Niet helemaal alleen door de weinige reacties hoor (ik moet eerlijk bekennen dat ik zelf ook wel vaker op een taart mag/kan reageren..al kom ik nog maar weinig op het forum) maar het speelt zeker mee.

Blijf vooral héél veel plezier in het bakken houden!

21

Leuk!

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

22

Ik ben het met iedereen eens hier. Ik krijg ook niet zoveel reacties hoor haha. Merk aan mezelf dat ik de laatste tijd ook alleen maar foto's post en meer niet. Ik zal ook meer moeten kijken en reageren naar andere taarten/baksters☺️☺️

Maarrrrr je taart is in ieder geval erg leuk en mooi gemaakt.

Groetjes, HK