Onderwerp: Grote gumpaste rozen!
Mijn rozen!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Grote gumpaste rozen!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mijn rozen!
*zoekt kin... .... o hij ligt op de grond*
Super gaaf!!!!
(How-to/ workshop? )
Die bovenste vooral, ik blijf maar kijken..
Wow, wat mooi! Zijn ze gedust of geairbrushed?
Wow, wat mooi en verfijnd. Ze lijken net echt.
ontzettend mooi ik blijf maar staren of ze echt om op te eten zijn haha.. wat een werk zeg!
Wow, wat mooi! Zijn ze gedust of geairbrushed?
Ik had mijn rozen geairbrushed! Vind it mooier en makkelijker dan dusten!!
Echt geweldig mooi!
Kaatje taart schreef:Wow, wat mooi! Zijn ze gedust of geairbrushed?
Ik had mijn rozen geairbrushed! Vind it mooier en makkelijker dan dusten!!
Erg mooi! Ik krijg begin november mijn airbrush. Ben heel benieuwd hoe dat zal gaan!
Jeetje wat prachtig
Heb je ze besteld bij de fleur op?
Echt niet te geloven hoor zo ontzettend mooi.
Echt zo knap hoe je dat maakt, petje af
Dank jullie wel!
Wat een prachtige rozen! Echt heel mooi, vooral die zachtgele !
Echt weer supersupermooi! Je blijft ons verrassen met je prachtige kunstwerken! Dank je wel!!
wauw daar kan ik alleen nog maar van dromen dat ik ze zo mooi krijg
Nou, ik heb sinds vorige week mijn airbrush! Airbrush jij de losse blaadjes of doe je het in zijn geheel? Kun je mij misschien je trucje verklappen?
Nou, ik heb sinds vorige week mijn airbrush! Airbrush jij de losse blaadjes of doe je het in zijn geheel? Kun je mij misschien je trucje verklappen?
Leuk he een airbrush!!!! Gefeliciteerd met je nieuwe aanschaf!!! Met de grote roos kan je beide meneer werken. Elk blad airbrushen os als je helemaal klaar ben en dan de hele roos! Ik had de laste optie gegaan want ik vond het mooier! De roze roos was wit en dan met de airbrush dat zacht roze aan gebracht! Maar wees verzichtig met de kleur aan brengen met de airbrush!!! Succes!!!
Kaatje taart schreef:Nou, ik heb sinds vorige week mijn airbrush! Airbrush jij de losse blaadjes of doe je het in zijn geheel? Kun je mij misschien je trucje verklappen?
Leuk he een airbrush!!!! Gefeliciteerd met je nieuwe aanschaf!!! Met de grote roos kan je beide meneer werken. Elk blad airbrushen os als je helemaal klaar ben en dan de hele roos! Ik had de laste optie gegaan want ik vond het mooier! De roze roos was wit en dan met de airbrush dat zacht roze aan gebracht! Maar wees verzichtig met de kleur aan brengen met de airbrush!!! Succes!!!
Thanks!
Mooi hoor!
Prachtig!! Ik wil het binnenkort ook gaan proberen, maar dan met dusten (heb geen airbrush).
Prachtig!! Ik wil het binnenkort ook gaan proberen, maar dan met dusten (heb geen airbrush).
Het is goed om te doen met dusten hoor!
Leuk, ben heel benieuwd of het me gaat lukken! How to gevonden op youtube, we gaan ervoor!
Leuk, ben heel benieuwd of het me gaat lukken! How to gevonden op youtube, we gaan ervoor!
Sucess!!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Grote gumpaste rozen!