1

Onderwerp: GOEDE kwaliteit bakingcups

Goedenavond,

Zoals de titel al verklapt...
Al meerdere malen heb ik, van verscheidene (bekende) merken, bakingcups gekocht en gebruikt.

Gisteren heb ik, ivm tekort, snel bij de ah een pakje witte duo's gekocht, van eigen merk van ah.

Deze cups zijn werkelijk van veeeel betere kwaliteit dan alles wat ik voorheen gebruikt heb.

Aangezien ah alleen wit heeft en ik ook regelmatig hier in de webshop koop, zou ik graag willen weten welke cups vergelijkbaar zijn met die van ah?

Alvast bedankt voor de reacties.

2

Re: GOEDE kwaliteit bakingcups

Ik gebruik altijd de cups van house of marie, nooit geen problemen mee

taart in Alphen aan den Rijn
http://www.zoetegedachte.nl

3

Ik gebruik ook HoM cups eigenlijk als enige merk omdat ik de andere papiertjes niet zo fijn vind. Meningen verschillen hier misschien over maar voor mij werkt dit merk het beste.

4

Bedankt voor de antwoorden tot nu toe.
Meer antwoorden zijn zéker welkom!

5

Ik gebruik ook alleen maar de House of Marie baking cups. Dit papier is veel dikker/steviger dan de andere, ook bekende, merken.
Over de AH baking cups heb ik ook goede dingen gehoord. Maar zijn dit de cups die in het assortiment zitten, of alleen bij de Heel Holland Bakt weken te krijgen waren?

6

Ga ik toch de HoM cups eens bestelen.
De cups van ah zijn gewoon die van eigen merk, niet die van heel Holland bakt.
Zitten 48 stuks in.

7

Ik heb tot nu geen last gehad met baking cups van welk merk dan ook, ok die van action zijn minder fijn,  die van Cook&co zijn ook erg prettig, zijn stevig en blijven ook goed tijdens het bakken.

Christine.

8

Voor mij HOM en inderdaad die van Cook&co zijn ook goed!

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

9

Bedankt tot nu toe!

Albert Heijn en HoM  :Y

11

Ik heb Baking cups uit het buitenland, geen vette fikkies van de buitenkant en laten niet los, zijn verder ook nog een zeer gunstig geprijsd en in vele leuke kleurtjes gekocht

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda