1

Onderwerp: zelfde aantal stukjes choco taart

Hallo.

Ik ga voor het eerst de choco mix van de webshop proberen :D  :p  :p . Is een choco biscuit machtiger en haal je daar dan meer stukjes uit je taart van bijvoorbeeld 20 cm?  :think: Of valt het wel mee en kan ik gewoon de aantal stukjes aanhouden uit de tabellen. (20 cm = 10-12 stukjes)

Groetjes,
Brenda

2 Laatst bewerkt door Esther68 (11-11-2014 17:13)

Re: zelfde aantal stukjes choco taart

Ik ga ook voor het eerst een chocobiscuit maken met de mix. Heb het tot nu altijd met gesmolten chocolade gedaan, maar wilde het verschil eens zien/proeven. Ik ga er eigenlijk vanuit dat de hoeveelheid stukjes hetzelfde blijft.... Ben dus benieuwd naar de antwoorden, welke ik dus niet heb voor jou  :(  ;)

3

Ik vind het niet machtiger omdat het nog steeds luchtig is en zonder boter gemaakt. Wel rijst het minder als een gewoon biscuit. Ik gebruik altijd 1 ei en dan 60 gram poeder (dacht ik zo uit mijn hoofd) meer dan bij het gewone biscuitmix.

4

chantal1980 schreef:

Ik vind het niet machtiger omdat het nog steeds luchtig is en zonder boter gemaakt. Wel rijst het minder als een gewoon biscuit. Ik gebruik altijd 1 ei en dan 60 gram poeder (dacht ik zo uit mijn hoofd) meer dan bij het gewone biscuitmix.

Gelukkig dat ik vandaag op de verpakking keek. Bij de mix voor chocobiscuit heb je meer nodig dan bij de gewone mix.

5

inmiddels zelf uitgevonden dat je t aantal stukjes uit de tabellen kunt aanhouden.