Onderwerp: Wit, goud en zwarte bruidstaart
Hallo,
Dit is mijn 3e bruidstaart en ik ben zo blij hoe het is geworden :-)
Bedankt voor het kijken!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Wit, goud en zwarte bruidstaart
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo,
Dit is mijn 3e bruidstaart en ik ben zo blij hoe het is geworden :-)
Bedankt voor het kijken!
Nog een foto van de taart in de mooie zaal :-)
Wauw! erg mooi en erg strak !
Dankjewel Manoa!
heel mooi!
Oh wauw echt super strak en dat goud spat er vanaf bij dat wit erg mooi!
Wow! Hoe heb je dat zo strak en zo goud gekregen?
Prachtig gedaan!
Super mooi!
Dankjewel allemaal! KimN, ik heb een cursus gevolgd bij Faye Cahill uit Australie. Bij haar leer je al deze technieken. Zoals scherpe randjes en lustre finish. Het is prijzig, maar het is het echt waard! Ik gebruik ganache onder het fondant wat beter helpt met het krijgen van scherpe randjes. En heeeel veel smoothen, smoothen, smoothen. Een goede kwaliteit fondant gebruiken is ook een MUST.
Heel mooi
Gebruik altijd de fondant van Satin Ice. De randen zijn echt super, ganache dus waarmee heb je get goud gedaan?
Waauwww schitterend
wooh dat is mooi en zo strak.
Gebruik altijd de fondant van Satin Ice. De randen zijn echt super, ganache dus waarmee heb je get goud gedaan?
Satin Ice vond ik ook altijd wel goed totdat ik het in de zomer een keer moest gebruiken (zonder Airco). Aaaah! Dat was een nachtmerrie. Het plakte heel erg en smoothen werd gewoon onmogelijk. Toen, tijdens die workshop waar ik eerder over vertelde kwam ik een andere fondant tegen: Massa Ticino Tropic van Carma. Het is helaas (nog) niet verkrijgbaar in Nederland. Maar het lijkt op de Callebaut fondant heb ik gehoord. Als je dit eenmaal gaat gebruiken, wil je nooit meer iets anders :-)
Hij is werkelijk prachtig...en past ook helemaal in de zaal.
Mooi hoor!!
Zou marsepein ook zo strak te krijgen zijn?
hou nl absoluut niet van fondant (niet lekker en de meeste mensen die bij mij een taart laten maken willen ook marsepein)
Ik vind de taart echt super!
Heeeel erg mooi. Is de brosche edible? ( hoe schrijf je dat)
Wauw wat een prachtige (strakke) taart!
Zou marsepein ook zo strak te krijgen zijn?
hou nl absoluut niet van fondant (niet lekker en de meeste mensen die bij mij een taart laten maken willen ook marsepein)Ik vind de taart echt super!
Dankjewel Suzan! Ik heb geen idee over marsepein. Heb zelf nooit met marsepein gewerkt. Ik ben het omgekeerde van jou Ik hou juist niet van marsepein en wel van fondant hahah Ik vraag me ook af of ganache met marsepein lekker zou zijn.
Heeeel erg mooi. Is de brosche edible? ( hoe schrijf je dat)
Hi May, nee de broche is echt :-)
Pretty!! Ben je voor die cursus naar daar gegaan of gaf ze een gast cursus hier?
... Wow!! Erg mooi!!
Thanks iedereen!
Pretty!! Ben je voor die cursus naar daar gegaan of gaf ze een gast cursus hier?
Ze gaf een cursus in Duitsland. Maar als ze niet hier was geweest, was ik zeker wel op vakantie geweest naar Australie :-D
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Wit, goud en zwarte bruidstaart