1

Onderwerp: workshop voor vriendinnen

Hallo,

Na vandaag een enorm leerzame workshop stapeltaart te hebben gehad heb ik onderstaand probleem. Ik heb wel eerst gezocht of er meer te vinden was, maar er was niet veel. Dus hoop ik dat iemand mij verder kan helpen. Ik bak al een tijd op bestelling en het lijkt me ook enorm leuk om er in de toekomst mijn eigen bedrijfje in te beginnen dit vergt natuurlijk wel wat tijd.

Ik zat vanavond met een vriendin te kletsen en we hadden het even over de workshop. Toen zei ik voor de gein ik wil dat ook wel keer geven. Haar antwoord was dat moet je doen, dan ben ik de eerste die komt. Op zich lijkt het me wel heel leuk om te doen gewoon voor een klein groepje vriendinnen. Later had  ik het er nog even met mijn buurvrouw over die zei ook al moet je doen. Ik zat te denken om rond de 25 euro te vragen. Niet al mijn vriendinnen hebben een ruim budget. Hebben jullie tips voor mij hoe dit voor te bereiden en aan te pakken? Hoe kondig ik dit aan?

Ik hoop van harte dat jullie mij op weg kunnen helpen.

Groetjes Jolien

Een dag niet gebakken is een dag niet geleefd!

2 Laatst bewerkt door Esther68 (10-11-2014 08:13)

Re: workshop voor vriendinnen

Knap dat je ws wil geven. Ik durf het niet aan (zelfs niet met vriendinnen) Een eigen bedrijf ook niet trouwens  ;). Komt veel bij kijken. De meeste vragen, volgens mij, zo rond de 35 euro, maar deze hebben meestal een bedrijf. Weet niet of je ook voor vreemde ws wilt geven (in de toekomst?). Voor vriendinnen zou ik, denk ik, niet heel veel meer vragen dan de onkosten die gemaakt zou hebben.
Ik heb even op je website gekeken, maar hier staan geen (voorbeeld)foto's op, jammer genoeg. Ik, als cursist (?), zou wel graag een voorbeeld willen zien  ;). Niet iedereen heeft FB

3

Bedankt voor je antwoord.

Workshops geven voor vreemde heb ik nog niet over nagedacht.
Website is helaas ook nog niet af  :( . Ik wou dat heel graag zelf doen, maar ben er achter gekomen dat het nog best wel lastig is wil je het er perfect hebben uitzien. Dat gaat een kennis van mijn vader van de week of volgende week doen.
Heb jij nog tips voor cursussen/ opleidingen die ik kan doen? Een thuiscursus bijvoorbeeld? Wil dolgraag beter worden.

Een dag niet gebakken is een dag niet geleefd!

4

Ik heb zelf nog nooit een ws gevolgd, dus kan je daar niet bij helpen. Wilde nog wel zeggen dat je uit moet kijken met prijzen op je site te zetten, wanneer je (nog) geen bedrijf bent. Belastingdienst slaapt nooit, jammer genoeg  :(  ;)