1

Onderwerp: Lego batman en cars2 autoband taart!

Deze twee taarten waren ook voor 2e kerstdag.

Weer erg leuk om te doen. Vooral de band was goed gelukt dankzij de howto van anaid 026 hier op dit forum, bedankt daarvoor! :Y

De batman viel best tegen, om de poppetjes goed na te maken. Ik heb een mal gemaakt van de legoblokjes met fondant en bloemenpasta ook naar een idee van Kwebbeltje van dit forum, bedankt daarvoor! :Y

Hier komen ze dan. :D

http://www.taartster.nl/images/batmanlego.jpg
http://www.taartster.nl/images/cars2autoband.jpg

Zonder taart geen feest!

Re: Lego batman en cars2 autoband taart!

Oh vind ze alle 2 erggg leuk ! Die band had ik nog helemaal niet gezien! Erg leuk  :Y

Groetjes Romee,
Weer begonnen, net even anders!

3

leuk gedaan! origineel die brug op de bovenste taart...

ik vond zelf het patroon van de band erg moeilijk.... die van jou ziet er goed uit!! :thumb:

4

Gaaf!

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

5

hallo even een vraagje want ik pieker me suf, afgezien van dat de taart erg mooi is vraag ik me af hoe maken de mensen toch de logo van lego???
ik zie geel, rood,zwart en wit maar hoe doe je dat toch???
gr

6

Stoer zeg. Ziet er super uit!

Ik ben niet chaotisch, ik orden gewoon anders!

valeska 500 schreef:

hallo even een vraagje want ik pieker me suf, afgezien van dat de taart erg mooi is vraag ik me af hoe maken de mensen toch de logo van lego???
ik zie geel, rood,zwart en wit maar hoe doe je dat toch???
gr

eerst steek je de letter uit het witte fondant/marsepein die leg je op een plak zwart en met een scherpmesje snij je het vlak uit (iets groter dan de letters) daarna op letter + zwart vlak op een gele plak leggen weer snijden en als laatste de letters + zwart en geel vlak op een rode plak leggen en weer uitsnijden. Steeds iets groter dan de laatste laag.

Groetjes Kirsten

8

heel erg bedankt voor de uit leg ik ben al aan het oefenen maar ik moet zeggen het valt niet mee hahahaha maar ik blijf proberen.

Succes gaat je zeker lukken  :thumb:

Groetjes Kirsten