1

Onderwerp: botercreme op spuiten

Ele keer als ik botercreme wil opspuiten scheurt de zak aan de zijkant. Wie weet hoe ik dit kan voorkomen??

2

Re: botercreme op spuiten

Welk merk zakken gebruik je? Ik vind die van Wilton echt achteruit gegaan, die scheuren zo snel. Ik raad je een ander merk aan (helaas heb ik enkel de rol zakken bewaard en niet de doos eromheen, dus ik heb geen tip voor je). Botercreme kun je ook wel in van die stoffen zakken doen, die scheuren nooit en kun je gewoon in de afwasmachine doen. Die van Wilton zijn hier wel goed voor.

Ik meld je ook even, want je staat nu bij 'over de site' en je moet naar decoreren (denk ik).

Succes en groetjes van Tieneke

Dank je Tante Tien :-) Doe dit voor het eerst vandaar..

4

Wat voor spuitzakken heb je? Het klinkt als wegwerpzakken.... ;) .

Weet het merk niet, maar als ik ze 1 x gebruikt heb eb dan afgewassen heb spuit het daarna aan alle kanten eruit. :-) Begrijp dus dat het wegwerpzakken zijn. Ga ik naar andere op zoek

6

Move to ~> decoreren.

Je kan ook twee zakken over elkaar heen doen. Of inderdaad de stoffen zakken gebruiken. Er zijn ook spuitzakken van stadter te koop in de webshop, maar die waren een tijd terug ook steeds aan het scheuren. Ik weet niet of die kwaliteit ondertussen al verbeterd is.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

7

Als ze van plastic zijn het wegwerpzakken. Ik gebruik meestal snoepzakken (250 st voor 8-9 euro geloof ik). Zelf vind ik de zakken van Wilton (geen wegwerp) niet fijn voor botercreme. Heb het idee dat deze vettig blijven

Thanks voor jullie commentaar. Weet ik dat het niet aan mij ligt.  ;)