1

Onderwerp: Scan boek Debbie Brown van taart met 3 heksen rond een heksenketel

wie kan voor mij scannen uit Magical Cakes, Debbie Brown? (Three Witches Cauldron cake??)
Of uit de Nederlandse versie Betoverende Taarten (Hocus Pocus??)

Ik zou graag de bladzijdes over de taart met de 3 heksen rond een heksenketel willen hebben.

Of als je een link weet dat ik hem via internet kan downloaden, dan zou ik die graag ook willen weten.

Lijkt me leuk voor halloween.

Re: Scan boek Debbie Brown van taart met 3 heksen rond een heksenketel

deze is op mp te koop

KNIP

misschien makkelijker als je ze niet kan vinden

succes

3

Re: Scan boek Debbie Brown van taart met 3 heksen rond een heksenketel

Ik heb het boek (nederlands) maar ben niet goed in scannen  :O . Daarom heb ik het boek gezocht en gevonden op picasaweb. Hier staan het boek per pagina afgebeeld, maar ik vind het vreemd dat de taart van de drie heksen er niet tussen staat. Als je het niet kan vinden mail je me maar  ;)

4

Re: Scan boek Debbie Brown van taart met 3 heksen rond een heksenketel

Hai hai,
leuk dat jullie meedenken.

Ik had tutorial graag voor morgen gehad.
Ik had voordat ik dit berichtje postte eerst op Picasweb gekeken, maar kon inderdaad deze natuurlijk net niet vinden.
Ik heb geen Facebook dus kon je geen berichtje sturen.
Vanavond ga ik naar Het Boekenfestijn, wie weet hebben ze daar voor een mooi prijsje dit boek hebben.
Bij de bieb hebben ze wel een boek van Debbie Brown, maar niet deze.
Of misschien dat anderen van dit forum wel kunnen scannen en deze pagina's willen mailen?

5

Re: Scan boek Debbie Brown van taart met 3 heksen rond een heksenketel

Volgens mij mag het officieel niet eens...........daarom is op picasaweb ook heel veel weggehaald ivm rechten.

Maar hier staat hij nog wel: https://picasaweb.google.com/1160846407 … icalCakes# (in het Duits en slecht leesbaar helaas)

6

Re: Scan boek Debbie Brown van taart met 3 heksen rond een heksenketel

Karin, hier ben ik al mee geholpen, dank je wel!!!!