1

Onderwerp: Multi size taart pan

heeft er misschien iemand ervaring met deze pan? Hij kost ongeveer 40 euro (omgerekend) en ik ben benieuwd of iemand er ervaring mee heeft en dan bij voorkeur ook nog in een combinmagnetron/oven ;).
Ik heb nu al een ronde variabele taartring en dat vind ik echt een uitvinding!

http://www.cooksandkitchens.co.uk/prodhuge/229.jpg

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

2

Re: Multi size taart pan

Ben bang dat 'ie niet past in de combimagnetron omdat die meestal een draaiplateau hebben en zo'n grote vierkante dan niet kan draaien. Ik heb een uitschuifbakvorm en hetzelfde probleem, grote taarten dus bij m'n (schoon)moeder!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

3

Ik heb een vierkante pan van 25 x 25 cm. Deze past net in mijn combi. Ik heb dan volgens mij ook een grote combimagnetron.
Denk dan ook dat die van jou er niet in past. Net wat tom poes zegt hij wil dan niet draaien.

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

4

Mag ik je vragen waar je die vandaan heb?? Ik heb wel een verstelbare vorm, maar die begint vanaf 23 centimeter pas, kleiner kan ik niet, dus dit lijk me ideaal!!

5

Ik heb er ook geen ervaring mee, maar zo'n vorm lijkt me ideaal!!! Waar kan je die krijgen?

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

6 Laatst bewerkt door Petra81 (28-06-2007 07:36)

http://www.cooksandkitchens.co.uk
Hier dus, ik vroeg me dus af of het problemen geeft als ie niet kan draaien, maar je kan hem dus niet gewoon laten 'hangen' begrijp ik?
Andere optie is een normale vierkante vorm te gebruiken en de stukken aan elkaar te plakken met botercr

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

7

Opzoek naar ervaringen kwam ik dit bericht tegen. Is er iemand die ervaring met een multi size pan heeft? Ik heb ze van Alan Silverwood gezien maar het is een dure uitgave.