Re: strand,zee en schelpen en de superleuke strandstoel
wauw..wat een mooie en zomerse taart
hoe krijg je het zand (koek kruimels) vast aan de zijkant,als ik dat doe dan valt het er weer meteen vanaf.... 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » strand,zee en schelpen en de superleuke strandstoel
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hoe krijg je het zand (koek kruimels) vast aan de zijkant,als ik dat doe dan valt het er weer meteen vanaf.... 
![]()
de taart was afgesmeerd met botercreme,en toen deze nog een beetje zacht was heb ik eerst de blauwe fondant erop gedaan,(alleen het voorste gedeelte van de taart)en toen de koekkruimels op de botercreme geplakt.even goed aandrukken en dan nog wat los erover,zodat het een natuurlijker effect kreeg.
Ik vind 'm supermooi!!!
dank voor je uitleg, is echt iets om te onthouden
bij gebruik van tylose wacht ik meestal niet 24u, gebruik het direct, als het nog soepel is en dan ondersteunend op laten drogen 
heel erg bedankt voor de uitleg.
ga het ook allemaal eens proberen.
groetjes angelique
Heb je eerst de taart bekleed en tien het 'zand'. Erover gedaan of is de taart voor de helft bedekt met fondant?
Hij is heel gaaf
Heb je eerst de taart bekleed en tien het 'zand'. Erover gedaan of is de taart voor de helft bedekt met fondant?
Hij is heel gaaf
Hij is heel gaaf
Wat een hartstikke leuke taart....
Wat is ie gaaf!!
Was leuk geweest voor mn eigen verjaardag, jammer dat ik er toen niet aan gedacht heb.
Ik ben verliefd op de strandstoel!!!! 
Enige taart!

Supermooie taart!!
Super leuke taart hoor!
Ik heb het strandstoeltje geprobeerd te maken met malletje maar niet gelukt :-( dus knap hoor dat je hem helemaal zelf gemaakt heb!

mooi hoor! ziet er lekker zomers uit!
Heeeel veel inspiratie, bedankt! 
hij is GE-WEL-DIG !!!!
Het een oud topic, maar ik heb een klein vraagje over deze taart. Kan ik het 'zand' een dag van tevoren al op de taart doen (dag voordat ik de taart nodig heb) of wordt het zand dan zacht en niet meer lekker?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » strand,zee en schelpen en de superleuke strandstoel