1 Laatst bewerkt door Catherina (22-10-2014 12:37)

Onderwerp: [feedback] Halloweentaart

Een weekje te vroeg maar voor een Halloweenfeestje op een internaat waarbij één van de leerkrachten haar verjaardag viert, mocht ik een hallooweentaartje maken...
Dit is em geworden:

Feedback is altijd welkom aangezien ik heb opgemerkt dat mijn halve boltaartjes altijd in elkaar zakken wanneer ik ze uit de bakvorm haal. Ze zijn dan opeens 3cm lager dan de vorm en 3 cm groter in omtrek. Niet echt leuk natuurlijk... :(

Mercikes voor de howto's die op mijn ander onderwerp werden toegevoegd, heb een poging gedaan om één te gebruiken, maar achteraf gezien dat ik een foutje heb gemaakt (ra ra ra, sommigen zullen het zien, andere niet :-) )

Grjts

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t1.0-9/10432933_1609848432576003_6222841576231819436_n.jpg?oh=f94ae2b0e24ec4a2596ac5fec007229a&oe=54B362AD&__gda__=1420638610_00726867b34b14752711b51e78ef023e

2

Re: [feedback] Halloweentaart

Wat een super leuke taart :thumb:

ik heb je foutje niet ontdekt hoor :D

Ik vind ook erg leuk. Maar zie ook geen foutje. Maar ben dan ook geen profie  :)

4

heeeeett poesje heeft geen bek????
geen idee, wel leuk gedaan!

neem ook eens een kijkje op mijn Facebook site: taartengoed

5

wat een leukerd

https://www.facebook.com/pages/Jacakeli … 593?ref=hl
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat !

6

Erg leuk!

.. Want taart kan altijd!!

7

Thx iedereen :)
Wel ben blij dat niemand het ziet, maar 'k had het zelf ook niet door tot ik een andere pompoentaart zag en tegen m'n vriend zei: hé die heeft dat verkeerd gedaan, haar pompoen heeft strepen die in de ronde zijn getrokken ipv "bulten"...
En het antwoord was: das toch wel juist, diene van u is verkeerd :-)

Maar zoals ik hoopte valt het dus inderdaad niet op...

Grtjs

8

Nou ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt met de strepen op de pompoen maar ik vind het iig een onwijs leuk taartje!

9

Awel ik zie ook da mijnen uitleg nie is wat het moet zijn...

Een pompoen heeft zijn vorm met daarin gleuven, die van mij heeft zijn vorm en ik heb der ipv gleuven in de trekken, lijnen opgetrokken met botercreme waardoor hij niet echt gleuven heeft, maar bulten :-)

10

Amaai, zeg, superleuk en mooi!  Wou dat ik dit ook al kon. Enne die fouten, zelfs na de uitleg...zie ze nog altijd niet :thumb: