Onderwerp: Gewoon 30
Voor het eerst cijfers gemaakt, dank zij de how to van Mjam taart. Was erg leuk om eens te doen.
De opdracht was een 3 en een 0 voor een dame...... gelukt lijkt mij
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Gewoon 30
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor het eerst cijfers gemaakt, dank zij de how to van Mjam taart. Was erg leuk om eens te doen.
De opdracht was een 3 en een 0 voor een dame...... gelukt lijkt mij
Ziet er mooi uit
Ziet er mooi uit
Dankjewel
Ik heb ook nog een bedankje en foto gehad van de jarige, ze was erg verrast
Wauw, wat heb je dat weer mooi gedaan, zo mooi bekleed en wat leuk met dat onderbord
heb je de cijfers zelf gesneden??
mooi gedaan
Wauw, wat heb je dat weer mooi gedaan, zo mooi bekleed en wat leuk met dat onderbord
Dankjewel
Inderdaad zelf gesneden met de geweldige how to van de MjamTaart
Baklataart schreef:Wauw, wat heb je dat weer mooi gedaan, zo mooi bekleed en wat leuk met dat onderbord
Dankjewel
Inderdaad zelf gesneden met de geweldige how to van de MjamTaart
Ik heb er na gekeken inderdaad een super uitleg , goed om te weten dank je wel
hallo even een vraagje
waar ligt de taart op?
hoe kom je eraan?
ik zie dat vaker ook in andere kleuren maar weet niet wat mensen precies gebruiken.
gr
De meeste taarten liggen op zogenaamde cakedrums, deze zijn veel al bekleed met zilverfolie. Volgens mij zijn deze drums bekleed met pakpapier en met eventueel daarover nog transparante folie. Het leuke van deze taarten is dat de cakedrums en taarten qua motief op elkaar lijken. Maar gebruik je fantasie en vele mooie dingen zullen ontstaan.
Kijk eens hier in de webshop bij het kopje presenteren&verpakken daar staan de cakedrums.
De meeste taarten liggen op zogenaamde cakedrums, deze zijn veel al bekleed met zilverfolie. Volgens mij zijn deze drums bekleed met pakpapier en met eventueel daarover nog transparante folie. Het leuke van deze taarten is dat de cakedrums en taarten qua motief op elkaar lijken. Maar gebruik je fantasie en vele mooie dingen zullen ontstaan.
Kijk eens hier in de webshop bij het kopje presenteren&verpakken daar staan de cakedrums.
Klopt helemaal!
De drums zijn bekleed met volgens mij inpakpapier van de Hema, en folie idd. Tussen dit zit nog wel een "op maat uitgeknipt" taartkarton
ja ik ben niet een van de slimste hoor
maar wat voor soort folie is dat dan.
ja ik ben niet een van de slimste hoor
maar wat voor soort folie is dat dan.
Gewoon transparante folie, bloemenfolie, cellofaan....
Ook bij o.a. dezelfde winkel te koop
Succes!
Super, wat leuk gematcht bij het papier onder de cijfers. Leuk!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Gewoon 30