Onderwerp: Tylo poeder niet Halal?
Kan iemand mij uitleggen waarom tylo poeder wel Kosher is maar niet halal?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Tylo poeder niet Halal?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Kan iemand mij uitleggen waarom tylo poeder wel Kosher is maar niet halal?
Waarschijnlijk omdat het niet officieel gecertificeerd is? Maar er zit volgens mij niets in wat er niet in zou mogen zitten.
Ik heb even gegoogeld en zie op de meeste sites erbij staan dat het oa kosher is. Op enkele sites staat er ook bij dat het halal is.
Bedankt voor jullie antwoorden!
Ik was heel erg aan het twijfelen of ik het nou wel of niet kon kopen. Maar ik zag ook niks bij de ingr staan waarvan dat niet toegestaan zou zijn voor moslims.
maar dan ga ik het toch aanschaffen. Dank je wel!
ja wat ik vreemd vind moslims eten geen varkensvlees maar ik zie ze als klein kind snoepjes eten waar overal gelatine inzit en ja dat is bekend dat dat van beenderen van varkens zijn dus ja wat halal?
In principe mogen 'ze' geen snoepjes eten waar gelatine in zit. Ik heb gewerkt op een islamitische basisschool en als ik een keer wilde trakteren moest ik altijd goed zoeken naar dingen waar geen gelatine in zat.
Maar ot: volgens mij zit er in tylose niks wat niet halal is hoor!
ja wat ik vreemd vind moslims eten geen varkensvlees maar ik zie ze als klein kind snoepjes eten waar overal gelatine inzit en ja dat is bekend dat dat van beenderen van varkens zijn dus ja wat halal?
de islam is niet zo zwart wit als jij denkt, maar goed.
Iemand al iets gevonden over waarom dit niet halal is?
valeska 500 schreef:ja wat ik vreemd vind moslims eten geen varkensvlees maar ik zie ze als klein kind snoepjes eten waar overal gelatine inzit en ja dat is bekend dat dat van beenderen van varkens zijn dus ja wat halal?
de islam is niet zo zwart wit als jij denkt, maar goed.
Iemand al iets gevonden over waarom dit niet halal is?
Volgens mij is tylose wel halal.... Zie bovenstaande berichten
En over zwart/wit....geldt niet voor iedereen, maar soms wordt er geen vanille extract gebruikt vanwege de alcohol. Net als verven, wat het best gaat met alcohol, wordt ook vaak niet gedaan....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Tylo poeder niet Halal?