1 Laatst bewerkt door kwebbeltje (06-10-2014 09:56)

Onderwerp: bling bling op het demoplein op taart en trends

hierbij mijn bling bling taart welke ik gemaakt heb voor de Demo's op het demo plein op Taart en Trends. lekker veel gewerkt met eigen design mallen en een touch of Precious Molds voor het kant. het was pas mijn 2e taart dit jaar  :D  :lol: Ik heb weer genoten. zowel van het maken ervan als de demo's als de enthousiaste reacties op de taart. ik hoop dat jullie hem ook leuk vinden. ik maak niet meer zo veel taarten als vroeger en daarom ben ik helaas ook niet meer veel op dit forum te vinden. volg wel veel taartvriendinnen op facebook. maar omdat ik in het begin zeker zo veel geleerd heb via dit forum en er veel inspiratie heb opgedaan, heb ik beloofd altijd en elke taart te blijven plaatsen.  ;)

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/10482386_716670578417840_5717081286694874214_n.jpg?oh=4b970243b2648060670bdee001a0c1a8&oe=54C93E95

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xaf1/v/t1.0-9/1969188_716670581751173_3633387075916368191_n.jpg?oh=44d3ad89229ab492bb7425b304c4b335&oe=54C99472&__gda__=1421737484_e8fc39937ed05428fb50996498404fb7

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/10430873_716670588417839_407494510740618677_n.jpg?oh=fe80eade90ce4619068cf962a049e2a2&oe=54B0670F

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/v/t1.0-9/10698540_716670585084506_6801763889819297383_n.jpg?oh=16b97f8edf63bf3a635b956f7e0a193a&oe=54B2B0CC

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: bling bling op het demoplein op taart en trends

Wat mooi! Zo veel verschillende dingen te zien en toch zo mooi bij elkaar passend.

3

Zoals gewoonlijk weer een plaatje om te zien! :thumb:

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

Prachtig!!! Meer kan ik er niet van maken :)

5

Echt jou stijl! Heel erg gaaf. Mooie vormen bij elkaar en prachtige decoratie.

6

Wow... Superchique!

7

Geweldige taart!

Groetjes Sas

8

Dan heb ik bij jou staan kijken zonder te weten dat jij het was  :think:

Christine.

9 Laatst bewerkt door kwebbeltje (06-10-2014 19:07)

hehehe, dat was dan wederzijds  :lol:  maar dat komt ook omdat ik al even niet meer op het forum ben omdat ik niet zoveel meer bak  O-) ik hoop wel dat je het leuk vond?

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

10

Op de beurs gemaakt??? Wauw! Ze is weer prachtig!

Tieneke

Geweldig!!
Hoe maak je die zilverachtige kleuren ook bijv van het kant?
Gebruik je dan grijs of zwart en doe je het erna verven of spuiten met iets van zilver?
Groetjes

12 Laatst bewerkt door kwebbeltje (07-10-2014 06:01)

Ik gebruik heel donker, bijna zwart fondant en daarna met parelmoerdust er over heen.

13

pfff...en wat voor een 2e taart... jammer dat je zo weinig maakt nu! ze zijn echt geweldig!
zijn alle mallen op je site te koop? Die kanten is wel heel gaaf.. jeuk in mn vingers :D

14

Wauw, hij is werkelijk prachtig :thumb:  :thumb:

Vind je het niet jammer dat je niet veel taarten meer maakt?

15

YL schreef:

pfff...en wat voor een 2e taart... jammer dat je zo weinig maakt nu! ze zijn echt geweldig!
zijn alle mallen op je site te koop? Die kanten is wel heel gaaf.. jeuk in mn vingers :D

de kanten mal is een schitterende mal van Precious Mallen ;) deze draagt ook de naam Precious, maar ze heeft heel veel verschillende soorten kanten mallen ;)

16

Baklataart schreef:

nee hoor, ik heb jaren lang heel veel taarten gemaakt in opdracht en ik merkte dat het mij tegen ging staan omdat ik ook vaak een "voorgeschreven" concept kreeg en daar kon ik mij zelf dan niet helemaal lekker in vinden. ik maak ze het liefste gewoon uit vrije hand, een leidraad of steekwoord mag natuurlijk wel. en bovendien werd het zo druk dat het een moeten ging worden. nu vind ik het zo af en toe doen weer veel leuker. ook de workshops heb ik tijdelijk even opgeschort. de verkoop van de mallen gaat goed en dat kan ik tussendoor doen. ik heb ook nog mijn gewone werk en een gezin waarvan mijn man nu tijdelijk in het buitenland werkt, dus druk genoeg voor nu ;) ik vind het heerlijk even een tijdje zo rustig aan te doen ;)

17

Wat een prachtige taart! Heel mooie kleurencombinatie.

18

Wat een geweldige creatie weer. Helemaal in jouw stijl....ik vind dat geweldig.
Ook dat je zo fijn "jouw" weg gevonden hebt in taartenland...in de juiste balans met alle andere dagelijkse dingen. Super. Bewondering voor je!

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

19

Wat een plaaaaaaaatje!! Wow!

.. Want taart kan altijd!!

Dankjewel voor de uitleg, ga ik bewaren!
Groetjes,
Hak

21

kwebbeltje schreef:
Baklataart schreef:

nee hoor, ik heb jaren lang heel veel taarten gemaakt in opdracht en ik merkte dat het mij tegen ging staan omdat ik ook vaak een "voorgeschreven" concept kreeg en daar kon ik mij zelf dan niet helemaal lekker in vinden. ik maak ze het liefste gewoon uit vrije hand, een leidraad of steekwoord mag natuurlijk wel. en bovendien werd het zo druk dat het een moeten ging worden. nu vind ik het zo af en toe doen weer veel leuker. ook de workshops heb ik tijdelijk even opgeschort. de verkoop van de mallen gaat goed en dat kan ik tussendoor doen. ik heb ook nog mijn gewone werk en een gezin waarvan mijn man nu tijdelijk in het buitenland werkt, dus druk genoeg voor nu ;) ik vind het heerlijk even een tijdje zo rustig aan te doen ;)

ja dat kan ik zeker begrijpen!!
er gaat ook zo veel tijd in zitten !!
nou het is een feest om naar deze taart te mogen kijken dus dat is het wachten waard :D

22

Weer een prachttaart van jou. Top! :thumb:  :y

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

zo, weer een echte kwebbel!hihi, was ook al zo lang niet meer op t forum geweest...
bak eigenlijk ook nooit meer, leuk voor eigen gebruik af en toe als de kids jarig zijn, maar er gaat zoveel tijd inzitten ook. wat jammer dat jij niet zoveel meer bakt. je hebt zo'n bijzondere stijl! love it!
groetjes neeltje

24

ik zag deze al op facebook wauw wat is ie toch mooi echt helemaal geweldig

https://www.facebook.com/pages/Jacakeli … 593?ref=hl
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat !