1

Onderwerp: wat is het fijnst werken voor eetbaar kant

je hebt nu steeds meer verschillende producten, sweet lace, magic decor, sugar veil en flexi-ice en ben vast wat vergeten. ook veel verschil qua prijzen

wat werkt nu het beste en is het lekkerste en heel belangrijk, wat kan je op fondant plakken zonder dat t afbreekt/wegsmelt etc. want ik maak de taarten de avond van te voren dus moet het in de koelkast kunnen.

wie kan me helpen met tips/ervaringen

Re: wat is het fijnst werken voor eetbaar kant

Hoi,

Ik vind Magic Decor het fijnste werken. Ik heb er een howto van op mijn site staan. Ook omdat het niet zo heel duur is, en ik deze erg fijn vind, ga ik niet over op de andere producten.

ben ondertussen aan het rondkijken, zie zoveel leuks, maar ook flinke prijzen.

hoe smaakt magic decor?

Hoi,

Het smaakt prima. Ik hoor van mijn klanten alleen maar goede berichten.

5

Bovendien kan je, als je de 'basissmaak' niet lekker vindt, er altijd een druppeltje LorAnn oil aan toevoegen, zo krijgt ook je eetbare kant de smaak die jij goed vindt.

o dat kan ook gewoon? das altijd fijn om te weten, ook las ik dat je het kan kleuren met wat kleurstofgel.

klinkt allemaal goed, dan ga ik eens op zoek naar wat leuke mallen, zijn alleen de magic decor mallen geschikt of ook van een ander merk (ivm de diepte van het patroon)??

7 Laatst bewerkt door saskiahuisman (12-10-2014 18:49)

Hoi,

Ik heb afgelopen week een taart gemaakt waarbij ik de gekleurde pasta gebruikte (een paar druppels lime green).
http://www.maakeentaart.nl/wp-content/uploads/2014/09/foto.jpg

Heel leuk is het ook als je het juist omdraait, dus een gekleurde taart met wit kant:
http://www.maakeentaart.nl/wp-content/uploads/2013/12/DSCF5161-610x300.jpg

Hoi Kim,

Ik heb je gemaild.

9

Hoi,

ook erg blij mat magic decor, werkt prima