1

Onderwerp: Voor mijn jarige oma

Mijn oma is vandaag 85 geworden, en vanavond ga ik dit taartje brengen. Dan hebben we vanavond wat lekkers bij de koffie, en de visite van morgen en zondag ook nog ;)
Gevuld met Zwitserse room.
Voor het eerst mijn onlay uitgeprobeerd.
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-U7ZJMQDT.jpg

Bedankt voor het kijken.

2

Re: Voor mijn jarige oma

Mooi !

Neem ook eens een kijkje op:https://www.facebook.com/Manoa-taarten

3

Heel mooi.... Vooral je rozen! Gefeliciteerd met je oma. Ze zal trots op je zijn :)

4

prachtig!

5

Mooi gemaakt hoor! Gefeliciteerd met je oma.

6

Heel mooi en natuurlijk gefeliciteerd met je oma.

7

Bedankt, ik ben er ook best trots op moet ik zeggen. Mijn oma was er heel blij mee. Ze had nog niet eerder in de ruim 1,5 jaar dat ik nu taarten maak, een taart van mij in het echt gezien. Aangezien ze niet naar de deur woont. Ze vond hem erg mooi en zei direct dat ie niet aangesneden werd, haha. Uiteindelijk wel gedaan, en ze vond hem heerlijk. Blije oma!

8

mooi!!!

bakken met Chez-Ami
www.facebook.com/chezami.nl binnenkort online op www.chezami.nl

Mooi! En wat past die rand echt precies om je taart zeg!!
Ik heb wel een vraag... Wat als je taart nou iets lager uit de oven kwam? Kan je die mold dan niet gebruiken omdat hij dan uit steekt?

10

Mooie taart met een prachtige rand en kleurverloop in je rozen. Gaaf hoor.

Tieneke

11

wauw, wat een mooie taart en de zijkant vind ik heel mooi en je rozen zijn prachtig :thumb:

En wat leuk om je oma zo blij te maken!!! =D

nog gefeliciteerd met je oma :)

12

Bedankt zeg voor de leuke reacties! Als de taart minder hoog zou zijn, dan zou het idd niet mooi passen denk ik. Ik had me voorgenomen om de mal op te meten, en dan de hoogte van mijn taart daarop aan te passen. Maar dat was ik dus vergeten. Ik heb mijn biscuit gebakken op 7cm hoog. Hij kwam er lager uit, de mal is ongeveer 9 à 10 cm hoog volgens mij, gelukkig na het vullen kwam het allemaal precies goed uit. Gewoon best mazzel denk ik, hihi...

13

Heel erg mooi. En lief dat je dit voor je Oma hebt gemaakt.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

14

Dankje! :)