Onderwerp: Saracino
Heb helaas de T&T beurs gemist, waar ik heel graag de Saracino had willen kopen. Heb inmiddels in diverse webshops ( waaronder DLTS ) gekeken maar kan hem dus nergens vinden. Weet iemand waar het te koop is ?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Saracino
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heb helaas de T&T beurs gemist, waar ik heel graag de Saracino had willen kopen. Heb inmiddels in diverse webshops ( waaronder DLTS ) gekeken maar kan hem dus nergens vinden. Weet iemand waar het te koop is ?
even op google zoeken op: saracino fondant. Dan komen er een aantal sites te voorschijn waar ze het verkopen.
Haï,
Even n vraagje: waarom saracino fondant?
Ben bij Google gaan kijken en vond t al gauw.
Toen ben ik naar de test gegaan op deze site over welk fondant het beste er uit komt, maar saracino kwam hier niet in voor.
Daarom wil ik graag weten waarom jij op zoek ben naar dit merk fondant!
Groetjes,
Hak
Dank je wel voor de info, ben op zoek naar de modelingpaste niet naar de fondant Maar heb hem intussen wel gevonden
Ik gebruik nu fondant met tylose voor mijn boetseersels maar de Saracino schijnt echt ideaal te zijn voor boetseerwerk vandaar dat ik het wil proberen!
even op google zoeken op: saracino fondant. Dan komen er een aantal sites te voorschijn waar ze het verkopen.
aaah, zo, haha...nou fijn dat je het hebt gevonden...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Saracino