1 Laatst bewerkt door carol (04-10-2014 08:40)

Onderwerp: hierom kon ik jullie geen howto geven,Lady Lolafant

toen ik een tijd geleden een taart met de Lady Lolafant plaatsen en daar een howto werd gevraagd kon ik er niets over melden en niet geven omdat deze in het taartenblad kwam te staan,ik zal geen naam noemen,denk dat het mag,wil je het weten stuur maar mailtje

http://www.mijnalbum.nl/Foto550-SP3VIW33.jpg
en ben apentrots dat deze Lady Lolafant met howto in het blad staat
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-VEWFO7EA.jpg

2 Laatst bewerkt door LaLuub (04-10-2014 08:46)

Re: hierom kon ik jullie geen howto geven,Lady Lolafant

Wat een schatje! En wauw, wat een eer!! Terecht apetrots! Super gedaan  :thumb:  :thumb:  :thumb:

3

Super gaaf zeg!

.. Want taart kan altijd!!

4

Oh, ik zag het gelijk toen ik het zat te lezen vanochtend!!!!

Wat ontzettend leuk dat je er instaat met dit schattige olifantje :thumb:  :thumb

Gefeliciteerd en je kan er zeker heel erg trots op zijn :thumb:

5

dank jullie voor de leuke reactie  =)

6

Super schattig!!!

7

Super! En........dat ie in de Mjam-taart staat mag je hier echt wel melden hoor!

8

ik dacht dat wat er in de mjam komt te staan, je niet eerder mag publiceren en ja natuurlijk mag je wel melden dat je er in komt, maar ook is het denk ik niet de bedoeling dat je nu de beschrijving zo maar prijsgeeft. het is juist de bedoeling dat mensen het blad gaan kopen voor de beschrijving ;)
overigens wel een gaaf Lolafantje en wat leuk dat je er in staat! gefeliciteerd! ook leuk om samen met mijn tante en veel vriendinnetjes in een zelfde magazine te staan  :lol:

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.