Onderwerp: stapels: viool - hello kitty - paarden en bloemen
Nog een paar stapels die ik even wil posten. Feedback is welkom.
De viool-taart
de taart met bloemen en paard
de hello kitty taart
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » stapels: viool - hello kitty - paarden en bloemen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Nog een paar stapels die ik even wil posten. Feedback is welkom.
De viool-taart
de taart met bloemen en paard
de hello kitty taart
Ziet er mooi en strak uit ,de kleuren combi vind ik erg mooi. Viool ook erg leuk gedaan en ook de details erop
3e taart ; is het kroontje ook een taartje ?
Lieve taarten..............
De kroon op de hello kitty taart heeft me heel wat kopzorgen bezorgd.
Ik had 'm eerst in fondant willen maken, maar de fondant wilde maar niet hard worden, bovendien ging hij helemaal zakken door z'n eigen gewicht. In de winkel waar ik m'n spullen haal adviseerde ze me gum paste te gebruiken, maar ik ben van het principe dat alles aan de taart eetbaar moet zijn, ook de decoraties. Ik hou er ook niet van om overal nog vanalles bij te voegen om te harden, plakken, ...
Toen heb ik geprobeerd om het kroontje in zanddeeg te bakken. Min of meer gelukt (ook dat gaat doorhangen door de boter die smelt tijdens het bakken). Om bij de taart te passen heb ik het kroontje dan toch maar bekleed met een dun laagje fondant, vandaar dat ik 'm niet zo strak heb gekregen... Maar alles aan de taart was tenminste eetbaar !
Mooie taarten hoor! Vooral de viool-taart haha..die herken ik wel
hallo,wat is de prijs van de stapeltaarten van hello kitty aub
maar ik woon wel in belgie
Leuke taarten! Wat een werk zal je er aan gehad hebben! Ik hou ook van gewoon eetbaar.
Wat een mooie parade zeg
ik vind je viool taart echt geweldig
Leuke taarten Vooral je oranje taart (ben nogal van het oranje
)
Hoe heb je je strik dan zo gekregen? Ik bedoel...zonder iets erdoor te doen?
Ik gebruik zelf wel tylose of gumpaste, omdat ik dan de decoraties toch vaak mooier vind. Soms kan het ook bijna niet anders . Maar als je alles eetbaar wil houden, heb je dan ook eetbare dowels en taartkarton?
Prachtige taarten!
Misschien is de fondant/gumpaste versiering wat aan de dikke kant, daardoor oogt het minder verfijnt.
prachtig!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » stapels: viool - hello kitty - paarden en bloemen