1

Onderwerp: 4 lagen stapelen; 30-26-22-18

Deze lagen moeten gestapeld worden.. Zou dat op een mdf plaat van 8 mm kunnen met gewone dowels en tussen iedere taart 2 taartkartonnetjes? Heb nog nooit zo groot/hoog gestapeld.. Ik hoop dat jullie kunnen helpen!

2

Re: 4 lagen stapelen; 30-26-22-18

Ik zou niet alleen kartonnetjes tussen de taarten gebruiken, maar zeker cakeboards: dat is een stuk steviger! Zorgen voor voldoende en goedgeplaatste dowels is ook belangrijk. Ik heb zelf geen ervaring met rietjes oid maar ik zou voor zeker gaan die buisjes gebruiken  :y
Succes!

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

3 Laatst bewerkt door xishic (01-10-2014 20:40)

Ja ik heb houten dowels uit de webshop! In plaats van cake boards kan ik ook gewoon goed ingepakte mdf plaatjes van 4mm gebruiken toch?
Dankje!

4

Maak je een vierkante of een ronde taart?

5

ronde taarten, maar de cake boards zijn niet in de goede afmetingen verkrijgbaar.. of kan voor een 26 cm een board van 25 cm?

6

Als je voor ronde taarten zelf wilt zagen en bekleden krijg je dat nooit mooi strak genoeg ben ik bang  :/

Bij Bouwhuis moet je eens kijken,  die hebben een cakeboard van 25,5!

7

nee dat dacht ik ookal ja.. dat komt al beter in de buurt!

8

Hoe wil je dat MDF gaan bekleden dan? Het moet tegen een scherp mes kunnen..... :s
Dan eerder een iets te klein board met een goud-zilver-karton erbovenop. Dat laatste randje houdt dat karton dan wel denk ik  :)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

9

jaa dat is waar, die halve centimeter moet wel lukken, bedankt voor de tip!