1

Onderwerp: een uitdagend stapeltje voor mijn achternichtje.

Dag lieve bakdames,

Nou dit was me wel een uitdaging, m'n tweede stapeltje ooit en dan wilde ze meteen een taartje met zebramotief en strik en een taartje met kussenmotief en pareltjes. Had ik nog nooooooit gedaan dus met zweet in m'n handjes het motief erin gedrukt. Het ging eigenlijk best wel goed moet ik zeggen. Ik vind het altijd zo spannend om technieken te gebruiken die je nog niet eerder gebruikt hebt, vooral als hij besteld is. Ik kwam niet helemaal mooi uit achter maar een naam erop geplakt doet wonderen hihih.
Hij is gevuld met aardbeien en bbr. Ze was helemaal happy met de taart dus missie geslaagd, al vond ik hem niet echt strak vooral het bovenste taartje. Altijd kritisch blijven op je eigen werk, wordt het alleen maar beter.
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xaf1/v/t1.0-9/p296x100/10628177_940126359337726_7920594382531631537_n.jpg?oh=85d15d228fc2d6dac3222989ee5c93e2&oe=54BDF4E1&__gda__=1422946566_94d321be6357fb605a2fa3f9d0317f90

Lieve bakgroetjes

2

Re: een uitdagend stapeltje voor mijn achternichtje.

goed gelukt!

3

hij is heel mooi geworden , vind de onderste laag echt hele mooie kleuren :thumb:

wil ook dat kussen motief proberen maar vind het ook doodeng want het fondant zit er dan al op :x  :x

4

he  baklataart eng he ik had de marsepein er ook al opzitten. ik heb eerst het patroon er ligt in gedrukt en toen met zo'n wieltje de lijnen nagerold. succes joh met jouw kussenproject en wel effe showen :thumb:
groetjes patricia

5

hoi  baklataart eng he ik had de marsepein er ook al opzitten. ik heb eerst het patroon er ligt in gedrukt en toen met zo'n wieltje de lijnen nagerold. succes joh met jouw kussenproject en wel effe showen :thumb:
groetjes patricia

6

prachtig

https://www.facebook.com/pages/Jacakeli … 593?ref=hl
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat !

7

Mooi! Heb nog nooit een stapel gemaakt (lijkt me ook doodeng) dus ben jaloers!

8

Mooi hoor. En de kleuren zijn prachtig!

Toevallig zelf gisteren een zebrataart met strik gemaakt, alleen de strik wilde niet uitharden. Ik heb fondant van funcakes gebruikt, welke gebruik jij hier?

9

Leuke hoor, mooie kleuren combi! Mag ik vragen welke maten je gestapeld hebt en of je er karton of boards tussen hebt gedaan?

10

hoi sahirah ik heb ook de fondant van funcakes gebruikt zonder tylose. op zich gaat dit goed maar echt keihard worden de lussen niet. het lijkt mij als de lussen echt heel hard zijn dat het dan ook weer sneller breekt. :) en xishic de maten die ik gebruikt heb zijn 30,22 en 15 cm, met taartkartons er tussen. die gebruik ik altijd. :y Dank  jullie voor jullie lieve commentaren altijd leuk om te lezen.

11

he renata gewoon de stoute schoenen aantrekken als je genoeg douwels gebruikt dan moet het goed komen. tussen elke taart een taartkartonnetje en het kan echt niet mis gaan. Maar het is inderdaad eng de eerste keer. succes met je stapeltje en wel showen he ;-)