Onderwerp: Bobo lettertype???
Weet iemand een soortgelijk lettertype??
Dit is het lettertype van bobo, wie kan me helpen?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Bobo lettertype???
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Geen idee, maar volgens mij sta je hier verkeerd, ik ga het even vragen.
ik heb hem nog net kunnen vinden. Maar als ik zelf een lettertype nodig heb gebruik ik altijd fontspace.com
Is dit bedoeld voor op een taart? Zo ja, dan mag-ie naar Taartdecoratie algemeen. Ik hoor het graag ff.
Is dit bedoeld voor op een taart? Zo ja, dan mag-ie naar Taartdecoratie algemeen. Ik hoor het graag ff.
Ja, ik wil graag de naam in dit lettertype maken met de cricut cake voor op een bobo-taart.
Bij dafont.com kan je op het forum een font identification topic starten, je moet alleen even een account aanmaken
Er is daar vast wel een nerd die het weet
[MOVE] --> TDA dus
Arial Black lijkt hij heel erg op.
(zal me niet verbazen als het geen lettertype is,
maar dat het logo speciaal voor bobo ontworpen is)
Hi 'Taarten van Kris' .. is dit ooit gelukt? Ik ben namelijk ook op zoek. Heb zelfs studio 100 aangeschreven, maar daar krijg ik alleen van terug dat ik een beetje creatief moet zijn. ;-(
Ik hoop dat je dit berichtje ziet.
Groetjes,
Ik zou junebug gebruiken. En dan een beetje aangepast naar bobo lettertype. Junebug gebruik ik trouwens ook voor Bumba taarten.
Dat studio100 niet echt enthousiast was snap ik wel. Ze zijn toch al niet zo blij met al die hobbybakkers die (zonder toestemming! ) al die taarten maken...
Dank je wel Esther voor de tip. Het viel me nog mee hoor; ze reageerden aardig. Maar wilden me niet helpen. Nu vroeg ik specifiek of ze de naam van mijn dochter als logo wilde maken. Dus ik vroeg ook nogal wat .
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Bobo lettertype???