1

Onderwerp: nieuwe superleuke hobby!!

Hoi hoi allemaal,

Zoals IEDEREEN ;) hier hou ook ik ontzettend graag van koken en bakken... Heb 2 maanden gelden een echte luxe mix machine gekregen dus tijd voor het echte taarten werk! Kijk op deze site bijna dag en nacht;) ff snel voor tips, raad, advies recepten en foto's. Sindsdien bak ik ongeveer 3 taartjes per week. Elke x weer een nieuw techniek of vorm... Geef ze natuurlijk bijna allemaal weg (vrienden, familie, cliënten) anders kan het gezin op dieet hihi. Heb gisteren mijn eerste stapeltaart gemaakt, morgen mijn eerste barbietaart ( meisjes 2ling van vriendin in okt jarig) dus eerst ff oefenen...

Ff wat persoonlijke dingetjes... Ik ben Angel, 32 jaar en woon in schoonhoven. Heb een top vriend en 3 stoere echte knullen van 4, 6 en 11jaar (zooo blij met mama's hobby ;).

Zou graag willen weten of er nog meer uit schoonhoven komen? Zou heel erg graag een soort taartenbakgroepje bijwonen ( nieuwe mensen leren kennen en natuurlijk van elkaar leren)... Ben benieuwd!

Ggroetjes Angel

2

Re: nieuwe superleuke hobby!!

Welkom op het forum en wat klinkt het allemaal enthousiast :)

Super dat je een nieuwe fijne mix machine hebt ben benieuwd naar je bak creaties :thumb: