Onderwerp: Hart onder de riem :)
Een tijdje geleden gaf ik via mijn pagina een taartje weg, maar er waren zoveel mooie, leuke, lieve en ontroerende reacties, dat ik naast de loting nog zelf eentje heb uitgezocht om weg te geven. Dat is deze geworden, een hart onder de riem taart voor iemand die dat wel kon gebruiken na een hoop ellende!
Ik heb hem gemaakt vanuit 1 ronde biscuit, daar twee 'kanten' af gesneden en op de tegenovergestelde kant geplaatst (klinkt gek?). Verder scherpe randen eraf gesneden, wat meer een hart vorm van gemaakt, gevuld en afgesmeerd met mokkabotercreme, bekleed met fondant, gekleurd met airbrush in Red Red, en daarna nog een mengsel van Chocolate Brown/RedRed om de kleur wat dieper te krijgen en een mooie schaduw te maken.
De riem was lichtbruin, airbrush Chocolate Brown, en daarna met vochtig keukenpapier weer wat oppervlakkig weggehaald (daardoor blijft het motief wel donker, en krijg je dus een soort highlight). Had de techniek de laatste tijd vaak gezien, en dus maar een beetje gegokt hoe dat gedaan wordt, experimenteren mensen hahaha De gesp is gewoon wit fondant met Amerimist Copper Sheen airbrush kleurstof, maar dan met een kwastje ipv airbrush