Onderwerp: taart voor een dame die weet wat ze wil
Deze peppa pig taart is voor een nu 5 jarig dametje. Haar wens was duidelijk: ik wil een peppa pig taart!
Nou vooruit dan hier is het:

www.facebook.com/TaartenvanMarga
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » taart voor een dame die weet wat ze wil
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Deze peppa pig taart is voor een nu 5 jarig dametje. Haar wens was duidelijk: ik wil een peppa pig taart!
Nou vooruit dan hier is het:

Erg leuk!! mooi gepuzzeld ook. Ik vind je vijf erg gaaf!
Erg leuk!! mooi gepuzzeld ook. Ik vind je vijf erg gaaf!
Dank je wel. De 5 is van piepschuim met daarover heen fondant 
Ik vind de letters zo mooi. Is dat een uitsteker of mold, of gewoon met de hand gemaakt? De rest ziet e trouwens ook erg mooi uit! Geen rommeltje en toch erg druk 
Ik vind de letters zo mooi. Is dat een uitsteker of mold, of gewoon met de hand gemaakt? De rest ziet e trouwens ook erg mooi uit! Geen rommeltje en toch erg druk
Dank je wel.
De letters zijn met uitstekers gemaakt. Ik zie ze zo snel niet in de shop staan...
(SL Alfabet uitstekers plastic )
Familie Bakgraag schreef:Ik vind de letters zo mooi. Is dat een uitsteker of mold, of gewoon met de hand gemaakt? De rest ziet e trouwens ook erg mooi uit! Geen rommeltje en toch erg druk
Dank je wel.
De letters zijn met uitstekers gemaakt. Ik zie ze zo snel niet in de shop staan...
(SL Alfabet uitstekers plastic )
Kijk, en helemaal niet super duur zo te zien. Mooi! Bedankt! 
Super leuke, vrolijke taart 
heel leuk
heel leuk
Dank je Misty
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » taart voor een dame die weet wat ze wil