Onderwerp: Olaf en Lollifant

Eindelijk mocht ik ook een Frozen taart maken! En ik werd vrij gelaten in het ontwerp, en dat is toch best wel moeilijk, op de allerlaatste dag voordat hij opgehaald werd, heb ik pas besloten wat het zou worden, en eigenlijk ben ik gewoon gestart met het blauw airbrushen en de rest ging vanzelf (dat is hoe ik de meeste taarten doe trouwens, niet teveel vast leggen in gedachten, maar gewoon starten en kijken waar mijn fantasie me brengt).
En Lollifant was ook een ontwerp wat niet echt vast lag, ook weer alleen een thema gekregen :) Ik ben niet zo tevreden over de taart zelf, maar wel over Lollifant, die is best schattig geworden ;)

http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/69/8c/33/698c33180920356602f46d8810de7019.jpg
http://media-cache-cd0.pinimg.com/736x/43/18/8f/43188fa6769c2d4d3fa9a07911de0726.jpg

Nathasja Flapper - FlappergastedCakes Facebook website

2

Re: Olaf en Lollifant

Oh wauw! Wat een prachtige boetseersels! Dat maakt je hele taart vind ik....
Mooi hoor!  :thumb:

Wat een prachtige boetseersels zeg! Super gedaan

Facebook: Smeetjes Taartenhoek

Dank jullie wel :)

5

Wauw, allebei super mooi en zo leuk :thumb:

6

Gaaf zeg!

7

Gaaf zeg!

Dank  *D

Mooi!

10

2 Hele mooie taarten hoor.

Dank :)

12

Nice, de 2e is mooi ;)

Thanks, ja die is ook mijn favoriet hoor :) This Olaf... en het airbrushen van de taart is ook erg goed gelukt, al zeg ik het zelf haha

Ik vind juist de lolifant taart de mooiste. Komt waarschijnlijk door het mooie boetseerwerk! De taart eronder is simpeler, dat klopt ... maar dat maakt niet uit bij zo'n kunstwerk bovenop!

Het kleedje is ook erg lief. Ik vraag me wel af wat het geraffelde "iets" is eronder. Ik vind die erg mooi! Lijkt wel een beetje op een wollen kleedje of een tapijtje. Heb je die zelf gemaakt of is dan een mal?

Familie Bakgraag bestaat uit twee enthousiaste, onervaren bakkers, namelijk: Priscilla en Nico Roukema!
We doen veel samen en posten gezellig vanuit een gezamenlijk account!

Gras hahaha
Gemaakt door een gras spuitmondje met draaiende bewegingen in het fondant te drukken :) vrij eenvoudig maar erg effectief ;)

16

Ohh!Heel mooi!

.. Want taart kan altijd!!

FlappergastedCakes schreef:

Gras hahaha
Gemaakt door een gras spuitmondje met draaiende bewegingen in het fondant te drukken :) vrij eenvoudig maar erg effectief ;)

Hah! Dan is het misschien wat verkleurd door de foto waardoor ik het niet zo herkende. Maar slim! Zo'n tip heb ik ook haha. Creatief :)

Familie Bakgraag bestaat uit twee enthousiaste, onervaren bakkers, namelijk: Priscilla en Nico Roukema!
We doen veel samen en posten gezellig vanuit een gezamenlijk account!

Ik heb de foto flink bewerkt qua kleur omdat mijn camera geen paars op de foto zet, heel raar :/ groene kleur is daardoor ook wel veranderd ja haha

19

yessss daar zijn ze weer ze zijn echt geweldig

https://www.facebook.com/pages/Jacakeli … 593?ref=hl
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat !

Haha dank je :)