1

Onderwerp: Oreotaart, help hou me uit de buurt wat lekker!

http://1.bp.blogspot.com/-3DGBrGqB5W0/VA30-F9Kv3I/AAAAAAAAKUU/fxvAL1RVjNc/s1600/20140904006.jpg

Zelden waren de testteams het zo eens over een taart: de Oreotaart doet ogen glunderen. Tja, de bakjury zal niet echt staan te springen om een taart met klant en klare koekjes, maar ach we romen ook geen slagroom zelf af of malen het meel van het veld.  Het gaat om de ervaring bij het eten en de liefde tijdens het maken.
Lekker fris door de mascarpone, lekker romig door de slagroom, lekker chocolade door de cake ennnnnnn, de koekjes.

http://1.bp.blogspot.com/-R3SZHxkWYOc/VA30-eelK2I/AAAAAAAAKUM/CH9QUy0ZZGI/s1600/20140904007.jpg

Verder lezen? Hoe maak je deze taart? Klik hier

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

2

Re: Oreotaart, help hou me uit de buurt wat lekker!

Hij ziet er inderdaad ontzettend lekker uit en is niet zo moeilijk te maken, zo te zien. Ik heb verder ontzettend gelachen om je experiment om marsen te frituren. Dat lijkt mij nou echt helemaal niks, maar jullie zijn enthousiast. En Robbie kan het weten... Mooi wordt je blog ook, veel rustiger zo.

Tieneke

3

Wauw, die ziet er echt prachtig en heerlijk uit :thumb:

Leuk om een keer te maken krijg er nu al trek in :9  :9

Ziet er heerlijk uit!

Tante Tien schreef:

Hij ziet er inderdaad ontzettend lekker uit en is niet zo moeilijk te maken, zo te zien. Ik heb verder ontzettend gelachen om je experiment om marsen te frituren. Dat lijkt mij nou echt helemaal niks, maar jullie zijn enthousiast. En Robbie kan het weten... Mooi wordt je blog ook, veel rustiger zo.

Tieneke

Bedankt Tante Tien, enne, die gefrituurde marsen, het ziet er niet uit maar is echt heel lekker!

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

6

Wat ziet deze taart er heerlijk uit! Ik hou ontzettend van Oreo koekjes dus ga het zeker een keer proberen!