1

Onderwerp: frosty sheets afbeelding wil er niet af.

Ik heb laatst een afbeelding laten afdrukken op frosty sheets maar met geen mogelijkheid krijg ik de afbeelding er heel af. Het vel papier is nog soepel maar zodra ik de afbeelding eraf wil halen begint het te brokkelen. ik heb nu aan kleinere afbeelding een minuutje in de vriezer gelegd maar geen verandering.
Het vel heb ik voor gebruik bewaard in aluminiumfolie op een donkere plek.

Re: frosty sheets afbeelding wil er niet af.

Hoi,

Ik denk dat de frosty sheet van een verouderde datum is, want je hebt het wel goed bewaard op een donkere plek. Wel een tip: beter is het om in een goed afgesloten gripzak te bewaren, zodat er geen lucht bij kan komen. Ik denk dat je beter een nieuwe afbeelding kunt laten afdrukken.

3

Bedankt Saskia. Er zat ook nog zo'n ikea zak omheen. Jammer dat je er dan te laat erachter komt.  De taart was voor vandaag bedoeld. Nu maar afbeelding erop gedaan met plastic en al. Jammer van de 5 euro . De volgende keer maar beter opletten.

Hoi,

Er zit ook verschil in zakken. Je moet zeker weten dat de zak luchtdicht is. Dat is een gripzak wel en een grote diepvrieszak wel maar een ikea tas en boterhamzakjes niet. Succes met je volgende print.

Ik heb ook van die ziplock zakken daarvoor. Daarnaast kun je ook het beste het plastic van je plaatje aftrekken en niet je plaatje van het plastic. Ik leg vaak het plaatje op de kop op het aanrecht en trek dan voorzichtig het plastic eraf. Niet met je vingers aan het plaatje trekken dus ;-).

6

Ik had de afbeelding gelijk binnen 24 uur moeten gebruiken mijn fout dus geweest . De datum van de frostysheet was nog goed. De (diepvries) zakken van Ikea die ik heb gebruikt kun je ook zo dicht drukken/klikken.  Maar desalniettemin viel de taart goed hoor en papa van de jarige vond het niet erg dat de afbeelding met het logo van AJAX niet opgegeten kon worden  =D

7 Laatst bewerkt door Angelika (15-09-2014 10:07)

. 2x achter elkaar geklikt