1

Onderwerp: Patidess of Lorann bakery emulsion?

Nu wou ik een setje smaakstoffen gaan bestellen maar volgensmij heb je van patidess veel meer nodig om je botercreme of bavarois een smaakje te geven? Dus dat lijkt me nogal duur worden.. Als ik het goed heb begrepen heb je van patidess 35 gr op 1 kg nodig, en van de bakery emulsion bij koude bereiding 1 ml op 100 gram. En de patidess kun je niet zo goed in biscuit en cakejes gebruiken en de bakery emulsion van lorann kan in principe voor btercreme, bavaroise, slagroom, biscuit en cupcakes gebruikt worden toch?

Beetje veel vraagjes in 1 keer.. Heeft iemand ervaringen met de LorAnn Bakery Emulsion want ik denk dat ik die graag wil bestellen om cake en vullingen op smaak te brengen!

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Re: Patidess of Lorann bakery emulsion?

Hoi,

Ik gebruik alleen nog maar Lorann Bakery Emulsion want je hebt een punt nog niet genoemd, deze smaakstoffen zijn veel langer houdbaar. Ik gebruik ze overal voor: in het beslag, in pannenkoeken, botercreme, biscuitdeeg, cupcakes.

Overigens kun je ook nog toppings aanschaffen. Dat zijn lekkere smaakstoffen in een fles die bijvoorbeeld over ijs gaan. Verkrijgbaar bij de Makro en Hanos. Ook heel fijn om te gebruiken.
Van de Lorann heb je maar weinig nodig omdat het best sterk is.

3

Super bedankt! Dan ga ik deze aanschaffen!  Weet je heel toevallig of ze ook bij de sligro te koop zijn?

4

Ik zou ook zeer zeker eens naar de ingrediënten kijken !!
Lorann heb ik hier eens op een rubber mat in mijn keukenlade gehad en had wat langs flesje gedruppeld.       Het rubber was gewoon weggevreten!
Lang houdbaar wil niet perse zeggen dat het beter is, vaak is dat juist troep!

Er zijn heel wat natuurlijke smaakstoffen te krijgen die prima zijn, en ja, die zijn wel wat duurder!

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

Hoi,

Ik gebruik altijd de Lorann emulsie, dit is een natuurlijke smaakstof:
De emulsies zijn op waterbasis en een goed alcohol vrij alternatief voor de meeste extracten. Door geen alcohol te gebruiken, maar natuurlijke stabilisators en water, kan de emulsie blootgesteld worden aan grote hitte, zonder dat dit afbreuk doet aan de smaak.
Succes met het kiezen.
http://www.deleukstetaartenshop.nl/merk … aakstoffen

6

Ik vind Lorann heel nep en chemisch smaken.

Mijn faceboekpagina met mijn taartjes
http://www.facebook.com/pages/Home-made … 1595328591

7

mamski schreef:

Ik vind Lorann heel nep en chemisch smaken.

Dat vind ik van de FunCakes smaakstoffen ook. Ik wilde dus de Lorann proberen, omdat de Patidess Aardbei zoet steeds moeilijker te krijgen is (echt balen), maar als deze ook al zo chemisch smaakt...