1

Onderwerp: chocolade 'bordjes'

Iemand een idee hoe ik aan van die 'bordjes'/'kaartjes' van een soort chocolade kom die je wel eens bij de banketbakker ziet op zijn taartjes? Staat er bijvoorbeeld Hazelnoot op in sierlijke letters  :rolleyes:

Ik weet eerlijk gezegd geeneens hoe je zoiets nou moet noemen. Heb ze nodig voor petit fours die ik ga maken voor een bruiloft. We willen de namen van het bruidspaar er op. Op sites zoals deleukstetaartenprints.nl enzo vind je wel eetbare prints, maar deze zijn wat groot en niet van chocolade. Ik zoek ze meer van het formaat 7x50mm oid.

Iemand enig idee? Al weet ik maar hoe ze heten, dan kan ik weer verder googelen.

Thanks!  :thumb:

2

Re: chocolade 'bordjes'

Ik weet ook zo gauw niet hoe ze heten maar kijk eens bij Bouwhuis, spullen voor je taart.

Christine.

3

Thanks voor de tip. Ze hebben ze niet, maar ik weet nu dat ze het chocolade smaak strips noemen.
Nu nog 'vrij te bedrukken' strips zoeken. We zoeken verder.

4

Ik heb ook even voor je gezocht,  is het een idee om ze zelf te maken? Als je zoekt op chocolade plakkaat zie je mallen om ze zelf te maken,  je hebt ook chocolade plakjes voor op brood misschien is dat wat. En anders even bij de banketbakker vragen.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

5

Ja Vonn die chocoladeplakjes voor op brood is een goed idee! en dan met een warm mes "kaartjes" van snijden, na iedere snede je mes afspoelen en afdrogen!

Ik bak in een 4-oven AGA,
Aga gebruikers groep: https://www.facebook.com/groups/715038115222711/

6

vipam.nl ?

dan heb je wel gelijk 462 stuks voor iets van € 25  :P

Less is more :)

7 Laatst bewerkt door Tigrasas (13-08-2014 18:23)

Je kunt ook op after eight chocolaatjes met icing de namen spuiten of op witte chocolaatjes met eetbare inkt schrijven, als je die doormidden snijdt en het gesneden deel in de petit fours zet.....

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

8

Ben je al geslaagd ondertussen,  we horen niks meer en ik ben wel benieuwd.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

9

Uiteindelijk heb ik ze besteld bij een banketbakker. Was prima, beetje groot, maar ok.
Ik had graag een fotootje toegevoegd, maar weet niet hoe dat werkt in dit forum.