Onderwerp: ijzerdraad steekt door blad heen
Ik ben vanavond begonnen met de bloembladeren te maken van een lelie, maar zodra ik het ijzerdraad een beetje wilt buigen dan prikt het uiteinde door het blaadje heen. Hoe voorkom ik dat?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » ijzerdraad steekt door blad heen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik ben vanavond begonnen met de bloembladeren te maken van een lelie, maar zodra ik het ijzerdraad een beetje wilt buigen dan prikt het uiteinde door het blaadje heen. Hoe voorkom ik dat?
Je kunt een dikkere nerf maken? Is het draad dat je gebruikt dun genoeg voor de bladeren?
ik heb maat #24. Dat werd in de winkel mij aangeraden
Misschien kun je 26 of 28 gebruiken als het te dik lijkt. Voor bladeren gebruik ik graag iets dunner, zeker als er meerdere bladeren op één tak moeten zitten.
ok dan ga ik 26 proberen, die had ik nog liggen zag ik.
En kan je mij misschien ook vertellen hoe ik de gumpaste mooi donkerpaars krijg? Of kan je die ook in die kleur kant en klaar kopen? Ik heb geprobeerd het te kleuren maar ik krijg niet de juiste kleur. Het wordt meer lila dan echt knalpaars.
Ik heb denk ik niet de juiste kleurstof paars in huis.
Probeer het eens met Rainbowdust Progel, die kleurt wel paars. Maar van wit --> donkerpaars is wel lastig. Misschien wat extra blauw toevoegen?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » ijzerdraad steekt door blad heen