Onderwerp: Me to you
https://www.facebook.com/StephaniesCupc … mp;theater
Mijn eerste Me to you taartje.Kan nog beter maar voor mijn eerste vind ik het nog niet mis
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Me to you
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
https://www.facebook.com/StephaniesCupc … mp;theater
Mijn eerste Me to you taartje.Kan nog beter maar voor mijn eerste vind ik het nog niet mis
Ik ben zo vrij geweest de foto rechtstreeks in je topic te plaatsen..........als je wil zien hoe dit kan dan klik je op bewerken van je eigen bericht en kun je zien hoe je de img-tags kan gebruiken.......
Mooi geworden overigens!
Ik ben zo vrij geweest de foto rechtstreeks in je topic te plaatsen..........als je wil zien hoe dit kan dan klik je op bewerken van je eigen bericht en kun je zien hoe je de img-tags kan gebruiken.......
Mooi geworden overigens!
Dank u wel . zal het de volgende keer proberen
Oh, ik vind hem toch leuk!!!!
Super hoor , mag ik vragen hoe je dat zo mooi gedaan hebt?
Oh, ik vind hem toch leuk!!!!
Dank u wel . zijn vacht heb ik met een lookpers beetje per beetje erop gezet .zijn hoofd en pootjes zijn gemaakt van rice krispie, zijn lijf bestaat uit chocoladebiscuit
Wat een schatje en wat een werk om dat allemaal met de knoflookpers te moeten doen.
Baklataart schreef:Oh, ik vind hem toch leuk!!!!
Dank u wel . zijn vacht heb ik met een lookpers beetje per beetje erop gezet .zijn hoofd en pootjes zijn gemaakt van rice krispie, zijn lijf bestaat uit chocoladebiscuit
Dank je wel voor de uitleg!! en wat zal je je handen gevoeld hebben zeg
Wat een schatje en wat een werk om dat allemaal met de knoflookpers te moeten doen.
Dank u wel ,het was nog eventjes wat werk maar al bij al ging het echt wel vlotjes
stamperke schreef:Baklataart schreef:Oh, ik vind hem toch leuk!!!!
Dank je wel voor de uitleg!! en wat zal je je handen gevoeld hebben zeg
graag gedaan , het viel best wel mee, gans zijn vacht bestaat uit marsepein die ik met de suikerpasta heb gemengd, dan was het echt wel mooi zacht en had ik geen tot bijna geen pijn in mijn handen
Mooi gedaan!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Me to you