1

Onderwerp: Ajax taart

Ik heb een opdracht gekregen om een ajax taart te maken. Hoe krijg ik die zwarte lijnen van het Ajax symbool nauwkeurig op de goede plaats op de taart? Zwart geeft zo af als het nat is, dus het moet meteen goed zitten.
Iemand een idee?

2 Laatst bewerkt door bakmijntaart (05-09-2014 19:36)

Re: Ajax taart

Misschien kan je eerst het beste met een tooltje (flute/vein tool) een lichte afdruk maken waar het lijntje moet komen, dmv het voorbeeld op de ondergrond te leggen, en dan maak je de afdruk een beetje nat met een kwastje en leg je het zwarte lijntje er boven op. Dan kan het niet mis gaan lijkt mij. Succes!!

Groetjes Kirsten

3

bakmijntaart schreef:

Misschien kan je eerst het beste met een tooltje (flute/vein tool) een lichte afdruk maken waar het lijntje moet komen, dmv het voorbeeld op de ondergrond te leggen, en dan maak je de afdruk een beetje nat met een kwastje en leg je het zwarte lijntje er boven op. Dan kan het niet mis gaan lijkt mij. Succes!!

Dankjewel voor je snelle reactie

4

bakmijntaart schreef:

Dankjewel voor je snelle reactie. Zo moet het wel lukken.