1 Laatst bewerkt door Daniejelle (03-09-2014 12:20)

Onderwerp: Kleine prinsesjes en hun roze kasteel

Een prinsessenkasteeltaart voor de jarige Leah! :)

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/t31.0-8/10648444_823355271032275_5158991479599623152_o.jpg

2

Re: Kleine prinsesjes en hun roze kasteel

Wat gaaf en kleurrijk!! Geweldig

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

3

Wauw! Wat een ontzettende mooie taart! Wat een werk zeg! Heel knap gedaan!

Geniaal! Wat een mega taart haha, leuk zeg!

5

SUPERRR zo leuk!
Ik vindt het vooral super dat alle prinsessen helemaal herkenbaar zijn... zonder dat de gezichtjes EXACT lijken. (klinkt een beetje raar, maar ik bedoel het als een groot compliment) Super gedaan!! Ik sla hem gelijk op!

6

Dank jullie wel! Ik snap helemaal wat je bedoelt, Brenda. Dat komt denk ik vooral omdat ze geen prinsessenogen hebben. Ik ben het gepruts met die oogjes zo zat, dat ik tegenwoordig voor al mijn poppetjes kraaloogjes (zwarte suikerparels) gebruik. Veel makkelijker en weer eens wat anders... :) Maar door de kleding en haren zijn ze alsnog herkenbaar.

7

Mag ik vragen waar de torens van zijn? Het witte gedeelte dan.
Groetjes Brenda

8

Natuurlijk, de torens zijn van fondant met tylose. Dat heb ik om keukenrol, met plastic afgeplakt, gerold en laten drogen.

Wow echt mooi! Ik sla hem ook op !

10

Prachtig! Wat een vrolijke kleuren en je poppetjes zijn erg origineel!

Groetjes van Marjon

Erg mooi gedaan! De details zijn ook zo leuk en echt een meisjes taart met de kleuren en prinsessen!

Www.Taartdecoratief.nl, de website voor al je taartbenodigdheden tegen lage prijzen!