1

Onderwerp: Wauwie een ronde bal

Hallo allemaal,

Ik ben een hele bal tegengekomen i.p.v halve bal.

Weet iemand of dit ook lukt door 2 halve blandaschalen(biscuit) tegen elkaar te doen en dan bekleed?

2

Re: Wauwie een ronde bal

Pjoeh, lijkt me lastig. Zal je dan niet de twee helften apart van mekaar moeten bekleden en dan pas op elkaar? (Bij een zwart-witte voetbal kan je de zwarte vlakken rondom de "snijlijn" dan achteraf erop doen, zodat die lijn nog wat bedekt is.) Het bekleden van een héle bal zal niet meevallen, denk ik. Heb je al op Youtube gekeken, of op Pinterest? Succes!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

3

e.b.m. schreef:

Pjoeh, lijkt me lastig. Zal je dan niet de twee helften apart van mekaar moeten bekleden en dan pas op elkaar? (Bij een zwart-witte voetbal kan je de zwarte vlakken rondom de "snijlijn" dan achteraf erop doen, zodat die lijn nog wat bedekt is.) Het bekleden van een héle bal zal niet meevallen, denk ik. Heb je al op Youtube gekeken, of op Pinterest? Succes!

Ik heb toevallig gister 1 gezien. @ helften op elkaar afsmeren met boretcreme en de 5 en 6 hoeken plaatsen. zij had de taart niet helemaal bekleed voordat ze de hoeken ging plaatsen

4

Ik zie nu trouwens, dat je een paar uur later een zelfde soort topic hebt geopend. Soms krijg je niet direct antwoord en moet je eventjes geduld hebben (evt. volgende dag een 'upje' geven). En als je nog wat wilt veranderen, kan je via 'bewerk' rechtonder je berichtje de tekst nog aanpassen. Dit even als tip.

Als je je baltaart hebt gemaakt, laat je 'm dan wel zien? Ik ben heel benieuwd naar het resultaat. Lijkt me leuk!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

5

hAHAHAHAHA ik moet idd leren om geduld te hebben. Dat is een leerpunt van me.

Ik zal hem zeker laten zien.
dank