Onderwerp: 3D american stafford pup

Mijn wens was om ooit een hond in 3D te kunnen maken, om mijn skills zo ver te krijgen dat het zou lukken om hem niet raar eruit te laten zien. En gezien mijn zus gister haar verjaardag vierde, was het een mooi moment om dat uit te gaan proberen, het kostte me 9 uur en dit is het resultaat.
Nu moet ik ook wel eerlijk zeggen dat ik wou dat ik veel meer aandacht had besteed aan de pootjes en het airbrushen en fondant afwerking wat netter had gedaan, het hoofd ziet er niet uit van de zijkant en er zijn nog enorm veel foutjes en het kleedje ligt er om zijn zwaar misvormde poot te verstoppen :p (geloof me nou maar, het is géén goede kandidaat voor een wedstrijd haha), maar vanaf precies de juiste hoek, is hij best goed gelukt haha

De oogjes en neus zijn trouwens behandeld met confectioners glaze, daarom glanzen ze zo mooi :)
En die onderste foto, uhm ja dat ben ik, negeer mijn vermoeide hoofd maar even hihi, de foto is gewoon geweldig zo met het 'origineel' en de taart.

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/t1.0-9/10312672_10203831829652175_1360754484585164081_n.jpg
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/t1.0-9/10355901_750990018302054_3725274032970318664_n.jpg

Nathasja Flapper - FlappergastedCakes Facebook website

2

Re: 3D american stafford pup

Hartstikke mooi en superknap gedaan!

3

Re: 3D american stafford pup

ach, wat een lief bekkie en wat een enorm karwei!!

super knap gedaan en heel erg mooi :thumb:  :thumb:

Re: 3D american stafford pup

Dank :)

Nathasja Flapper - FlappergastedCakes Facebook website

5

Re: 3D american stafford pup

Wat is hij mooi geworden!! Ik zie helemaal niks van wat jij zelf aan verbeterpunten ziet. Ik wilde dat ik zoiets kon maken. Wat een schat van een hond.

Tieneke

Re: 3D american stafford pup

Dank je wel :)
Hoor het wel veel nu, dat anderen niet zien waar ik het over heb :lol: en daar gaat het uiteindelijk ook om, als anderen het maar mooi vinden  :Y .. mijn moeder was gisteravond bijna in tranen toen ze hem zag, ze kreeg er hoofdpijn van zei ze haha

Nathasja Flapper - FlappergastedCakes Facebook website

Re: 3D american stafford pup

Hij is echt prachtig geworden. Net echt

8

Re: 3D american stafford pup

Wooww. Hij lijkt echt net echt. Echt heeelll mooi hoor  :thumb:

9

Re: 3D american stafford pup

Wow, wat een klus en wat is ie ENORM MOOI geworden! Petje af!!  :thumb:  :thumb:  :thumb:

10

Re: 3D american stafford pup

Hij is prachtig!
Wat ik erg knap gedaan vind is de uitdrukking op zijn snoet, veel belangrijker dan een mislukt pootje ;)

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

11

Re: 3D american stafford pup

Wauw! Dat dit 'gewoon' een taart is... Knap gedaan!

12

Re: 3D american stafford pup

wauwwww!!!!! Geweldig gedaan!

"Cut my pie into four pieces, I don't think I could eat eight." Yogi Berra

13

Re: 3D american stafford pup

Wauw! Nou voor mij heb je gewonnen hoor als het een wedstrijd zou zijn wat geweldig *D

eigen taart is goud waard

14

Re: 3D american stafford pup

Ik vind hem geweldig geworden! Erg mooi!

Groetjes Iris

"We zijn stuk voor stuk engelen met slechts 1 vleugel, en we kunnen vliegen door elkaar te omhelzen!"  Citaat L. de Crescenzo

Re: 3D american stafford pup

Dank jullie wel :D

Nathasja Flapper - FlappergastedCakes Facebook website

16

Re: 3D american stafford pup

Oh ja: mijn man herkende hem onmiddellijk als amstaf pup. En we hebben zelf héééle andere honden dus dat zegt ook wat.  :thumb:

Re: 3D american stafford pup

Haha de meesten roepen pitbull, zelfs die zelf pitbulls hebben haha geweldig  :thumb:
Dank je wel :)

Nathasja Flapper - FlappergastedCakes Facebook website

18

Re: 3D american stafford pup

Wow wat een gave taart, mooi gedaan hoor :thumb:

19

Re: 3D american stafford pup

nou hij is helemaal geslaagd hoor, mijn dochter (2 jaar) zit hier bij mij op schoot en die is helemaal enthousiast 'oh lief is hondje, mama, lief hondje, kom maar hondje!'
levensecht dus!  :y

Re: 3D american stafford pup

Haha dank jullie wel :)

Nathasja Flapper - FlappergastedCakes Facebook website

21

Re: 3D american stafford pup

WAUW! Hier log ik speciaal voor in! Wat geweldig goed gelukt, t/m de natte neus aan toe! Helemaal geweldig!!! Leuke foto ook, die met 'het levende voorbeeld' ernaast :D
  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Re: 3D american stafford pup

Haha wat een geweldige reactie!! Dank je wel  :thumb:

Nathasja Flapper - FlappergastedCakes Facebook website

23

Re: 3D american stafford pup

Niet te streng zijn voor jezelf! Hij is prachtig!!

There's no such thing as a bad idea. Only poorly executed awesome ones.
Bekijk mijn taartjes op: http://www.mijnalbum.nl/Album=8ZOYZRJN

Re: 3D american stafford pup

Super is het hoofd van cake of ricecrispies?

Re: 3D american stafford pup

Dank jullie wel :)
Hoofd is van Rice krispies treats ja! Dat heb ik op een kartonnetje opgebouwd en die wordt ondersteund door cakepop sticks, want ondanks dat rkt vrij licht in gewicht is, is het fondant eroverheen wel zwaar. Had nog nooit zoiets gemaakt, dus de eerste keer faalde behoorlijk, daarna heb ik zoveel mogelijk support gebruikt om er maar voor te zorgen dat er geen uhm koppen zouden rollen  :lol:

Nathasja Flapper - FlappergastedCakes Facebook website