1

Onderwerp: Bokkepootjesvulling + monchou ?? Lekkere combinatie?

Hoi allemaal,

Ik heb een vraagje. Iemand wil graag een taart gevuld met in ieder geval bokkepootjesvulling. Nu dacht ik zelf aan de combinatie monchou en bokkepootjesvulling. Heeft iemand van jullie een idee of dat een goede combinatie is, of dat ik beter iets anders kan doen? De andere taart voor dezelfde persoon is aardbeibavarois met banketbakkersroom.

Ik hoor graag jullie ideeën. Alvast bedankt!

Groetjes,
Bakker81

2

Re: Bokkepootjesvulling + monchou ?? Lekkere combinatie?

Bij bokkenpootjes denk ik altijd meteen aan advocaat... maar daar moet je wel van houden. Een gele jam lijkt mij anders ook wel lekker, bijvoorbeeld perzik of zo. En monchou kan volgens mij ook prima. De ene heeft dan wat bite van de chocolade/koek en de monchou is glad en romig. Misschien kun je de monchou dan nog bestrooien met van die fijngehakte karamels? Best lastig eigenlijk trouwens.

Tieneke

Hoi,

Ik mis bij je taart met bokkepootjesvulling alleen nog rode jam. Geen zoete aardbeienjam, maar een lekkere frambozen of 4 vruchtenjam. Ik denk dat de monchou daar prima bij past: romig + chocolade (bokkepootjes) + rood fruit in de vorm van jam. Ook bij de andere taart nog een rode jam toevoegen maakt je taarten nog net wat lekkerder.

4

Bedankt voor jullie reacties. Inderdaad nog een idee om er iets van jam bij te doen. Ik ga ermee aan de slag! :)

Hoi,

Of vers fruit is ook erg lekker; frambozen, rode bessen etc. Alleen wel de pitjes verwijderen.

6

Hier is kersenvlaaivulling/-jam favoriet bij de bokkenpootjes!

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym