Onderwerp: een hobby bakster die wat feedback kan gebruiken :) dankjewel alvast
Hallo,
Eerst en vooral zou ik me willen voorstellen: ik ben Lobelia , ik ben 32 jaar en ik woon in Belgie. Sinds een aantal jaren ben ik echt fanatiek bezig met het bakken van taarten en cupcakes. Onlangs kreeg ik het idee om een facebook pagina op te richten : Sweet Rockin' Momma's bakery. Die naam heb ik gekozen omdat ik een echte tattoo freak ben en mijn tattoo op mijn borstbeen zegt: sweet rockin' momma. Dit refereert naar mijn liefde voor de fifties en sixties rock and roll muziek. Ik zou in de toekomst heel graag mijn liefde voor de fifties combineren met mijn cupcakes. Bijvoorbeeld een cupcake winkeltje openen in heuse fifties stijl. Helaas zijn in belgie de regels nogal streng en ik moet dus eerst een aantal diploma's gaan halen voor ik echt aan de slag kan. Intussen deel ik mijn creaties op mijn facebook pagina maar graag had ik wat feedback gehad over hoe mijn cupcakes en taarten eruitzien. Want ik ben zeker geen pro en kan dus elke tip en hulp gebruiken
Dit is de link voor mijn pagina:
https://www.facebook.com/pages/Sweet-Ro … 883?ref=hl
Wat zijn jullie ervaringen met bakken van cupcakes en eventueel het verkopen ervan? Is een webwinkel interessanter dan een winkeltje in een winkelstraat bijvoorbeeld? Zelf zou ik ervoor kiezen om een ruimte te huren en van daaruit alles te verkopen, want van thuis uit is misschien moeilijker? Ik heb geen flauw idee dus
Mijn mama is twee weken geleden overleden en zij was altijd heel trots op mijn creaties, dus ik ben zeer gemotiveerd om echt met mijn cupcakes aan de slag te kunnen. Mijn mama zou heel trots zijn en dat geeft me een extra boost om door te zetten
Alvast hartelijk bedankt
Lobelia's cupcakes