1

Onderwerp: Strasslint

Hoi hoi,

Via zoeken kom ik er niet uit, dus toch een nieuwe open vraag.

Wie weet waar ik in NL of via een nl site strass lint kan bestellen voor de taarten? Ik kom er maar niet uit waar het kan. En het gaat om een spoedopdracht, dus kan er ook niet heel lang op wachten.

Bedankt alvast!

To wish you were someone else, is to waste the person you are.

2

Re: Strasslint

Bij de xenos had je ze een tijdje geleden. Waar woon je? Je hebt ze vaak ook in turkse& Marokkaanse winkels. Of op de markt.

3

Wat heb je precies nodig en hoeveel? Ik heb volgens mij nog wel wat in de kast liggen.

4

Ik heb mijn strass lint op de markt gekocht.....
Sommige taartdecoratiewinkels hebben deze ook in het assortiment.

5

Ik heb mijn strasslint een keer in de uitverkoop van de kerstartikelen gekocht bij de Intratuin.

6

Probleempje...  Ik ben op vakantie en we komen op zaterdag terug en de taart is voor dinsdag. Spoedbestelling is het.

Ik heb een meter nodig denk ik. 2 taarten. Hoe hoog is dat lint van jou Adriana?

7

tokotaart.nl

8

Jolleke schreef:

Probleempje...  Ik ben op vakantie en we komen op zaterdag terug en de taart is voor dinsdag. Spoedbestelling is het.

Ik heb een meter nodig denk ik. 2 taarten. Hoe hoog is dat lint van jou Adriana?

Ik heb goudkleurig 2 cm en zilverkleurig 2 en 6 cm hoog.
Hoe groot maak jij je taarten. want voor een taart van 25 cm heb je rondom toch gauw 75 cm nodig.
En als ik het vandaag op de bus doe heb je het ook pas dinsdag denk ik.

Het is hetzelfde als op de foto, dus er zitten geen steentjes in hè. En je kan het makkelijk doormidden knippen.

http://g04.s.alicdn.com/kf/HTB1xxJeFVXXXXXwXpXXq6xXFXXXR/201062298/HTB1xxJeFVXXXXXwXpXXq6xXFXXXR.jpg

9

Hi, Ik zoek echt zilverkleurig van ongeveer 2 cm. Dus dit valt af en dan zoek ik nog even verder. Wel goed te lezen dat ik meer nodig heb dus voor 2 taarten.

Bedankt @fabawy. Ik ga daar eens kijken.

10

Ik heb ook liggen, je kunt bij interesse een pb sturen

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

11

Jolleke schreef:

Hi, Ik zoek echt zilverkleurig van ongeveer 2 cm. Dus dit valt af en dan zoek ik nog even verder. Wel goed te lezen dat ik meer nodig heb dus voor 2 taarten.

Stond in mijn berichtje dat ik zilver van 2 en 6 cm heb, maar maakt niet uit hoor  ;)

12

Adriana69 schreef:
Jolleke schreef:

Stond in mijn berichtje dat ik zilver van 2 en 6 cm heb, maar maakt niet uit hoor  ;)

Hoi hoi,

Ik ben geïnteresseerd in zilverkleurige strasslint van 2 cm en heb je een pb gestuurd!

Verneem heel graag van je, groetekes Indira

Wees jezelf, er zijn genoeg anderen!