Onderwerp: Verschillende taarten
Ik heb de afgelopen paar weken weer een paar taarten mogen maken en ik kwam op mijn pc ook nog 2 taarten van vorig jaar tegen die ik hier nog niet had laten zien.
De eerste taart is een taart voor mijn schoonmoeder haar verjaardag van vorig jaar; ze houdt erg van tassen, horloge's, schoenen en hoeden. De schoenen heb ik bij deze taart achterwege gelaten.

Dan een taart voor de 75ste verjaardag van een oom van mijn man. Ze overwinteren altijd in thailand, dus vandaar de vlag en de tekst in het thais.

Dan een bedanktaartje voor kennissen, omdat we van tijd tot tijd kleding voor onze dochters krijgen.

Dan mijn eerste opdracht buiten mijn familie. De lievelingskleur van de jarige is groen, er moest een paard op (hoe grappiger, hoe beter en carol, dank je voor je how to.). Het moest een chocoladetaart worden met bonblocvulling en bbr.

Dan de laatste taart; de verjaardagstaart voor mijn schoonmoeder van dit jaar en nu met schoenen en een schoenendoos, Deze is niet helemaal goed gelukt, maar voor de eerste keer vond ik het wel aardig gelukt.)

Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden.
Groetjes,
Irma