1

Onderwerp: Vraagje topper bruidstaart

Hi allemaal,

Woensdag heb ik mijn eerste bruidstaart gepland staan. Het gaat een drie laagse stapeltaart worden met bovenop een bruidspaar als topper. Het bruidspaar heeft zelf de topper uitgekozen en die hebben ze gisteren bij mij afgeleverd. Ik dacht dat ik de topper gewoon bovenop de taart kon zetten. Maar het is dus een porseleinen topper en dus best zwaar..ik ben bang dat hij gaat inzakken.
Ik had dus het idee bedacht om de taart op een met dezelfde kleur als de taart beklede cakeboard te plaatsen. De bovenste taart is 17,5cm dus ik dacht een cakeboard van 10 cm.. Maar die is dus bijna nergens te vinden, of met verzendtijd niet voor dinsdag in huis. Bij andere winkels gaan de cakeboards vanaf zo'n 15 cm.. Die zou ik maandag in de winkel kunnen kopen, maar is dit te groot? Dan zie je de overgang van de taart naar het board? Hebben jullie misschien andere ideeën om dit op te lossen?
Hoop dat jullie begrijpen hoe ik het bedoel en misschien weten jullie de oplossing?

2

Re: Vraagje topper bruidstaart

Als,je de taart stevig stapelt en dowels onder het porseleinen bruidspaar in de bovenste taart zet, komt het vast goed
Ik zou helemaal,onderop,een cake-drum doen, gene board

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda