1

Onderwerp: Funcakes rolfondant

Hallo dames,

Ik wil jullie wat vragen. Ik koop normaal altijd rolfondant van taartoutlet, maar zie net dat het uitverkocht is en ik heb dringend nodig. Nu wil ik die van funcakes bestellen maar lees daar veel negatieve verhalen over deze laatste maanden.
Kan iemand mij garanderen misschien een groot woord maar iemand die op korte termijn funcakes fondant 5 kg emmer heeft besteld en er weer tevreden over is als voorheen?

Alvast Super bedankt

2 Laatst bewerkt door Tigrasas (07-08-2014 21:44)

Re: Funcakes rolfondant

Ik heb echt geen klachten, nooit gehad ook trouwens
Maar is deze in en emmer van vijf kilo te koop dan?

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

3

Re: Funcakes rolfondant

Ja de vanille wit is in 5kg te koop.. Weliswaar geen emmer maar gewoon een doos.
Hier ook geen klachten!

Re: Funcakes rolfondant

Ik gebruikte ook altijd funcakes, vond ik een erg fijn merk maar sinds een aantal maanden vind ik hem niet meer zo goed! Hij is droog en er komen snel scheurtjes in

5

Re: Funcakes rolfondant

ja maar had begrepen dat het verholpen zou zijn. Was namelijjk te weinig vocht toegevoegd in het nieuwe receptuur.

Maar goed...blijkbaar nog steeds hetzelfde probeleem.
Ik koop maar weer gewoon bakels.

Dank je dames voor het reageren!

6

Re: Funcakes rolfondant

Heb vorige week nog een doos met 5 kilo funcakes fondant gekocht en gelijk gebruikt bij onmogelijk :cool:  weer en het bekleden ging perfect.

Gewoon fondant kopen waar je een goed gevoel bij hebt!

Re: Funcakes rolfondant

ouafae schreef:

ja maar had begrepen dat het verholpen zou zijn. Was namelijjk te weinig vocht toegevoegd in het nieuwe receptuur.

Maar goed...blijkbaar nog steeds hetzelfde probeleem.
Ik koop maar weer gewoon bakels.

Dank je dames voor het reageren!


Dat zou kunnen, dat weet ik verder niet :)

Ik gebruik nu ook Bakels en daar ben ik tevreden over!

8

Re: Funcakes rolfondant

Ja ben maar weer terug naar bakels..dat vertrouw ik w4l.

Dank j dames

Re: Funcakes rolfondant

als je in groningen woont kun je ook naar matsloots rijden daar zit een hoeve met bakspullen ( google maar op bakboerderij groningen).

goede service en kwaliteit

gr

10

Re: Funcakes rolfondant

Nee meis das echt te ver voor mij!  Maa4 bedank5 voor jullie reacties!