1

Onderwerp: Pink Ribbon bakspullen?

Ik wilde eigenlijk graag voor Pink Ribbon iets doen in oktober met bakken, dus ik was opzoek naar bakspulletjes. Echter kan ik ze nergens vinden behalve op Amerikaanse websites (heel leuk, 1,5 euro plus 30 euro verzendkosten, dat gaan we dus niet doen)

Ik vroeg me dus af of iemand van jullie spulletjes heeft en waar je die eventueel hebt gevonden.

Hopelijk kan iemand me hier mee helpen!

2

Re: Pink Ribbon bakspullen?

Waar ben je precies naar op zoek? Er zijn heel veel bakwinkels in Nederland, ook webwinkels. De hebshop is hierin de grootste (bovenin de oranje balk), daar hebben ze héél veel.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

3

Als je echt goedkoop wilt scoren, dan moet je op Ebay zijn. Intikken: verzendkosten gratis, en dan zoeken maar. Een nadeel, je moet vaak lang wachten tot het bezorgd wordt. Maar echt stukken goedkoper dan in Nederland.

cakesbybien.nl/bien-cutters/pink-ribbon
laurasbakery.nl/de-pink-ribbon-koekjesfabriek/
taartoutlet.nl/c-1554632-3/uitstekers-metaal/
patchshopgirl.nl/Webwinkel-Product-16722612/Pink-ribbon--mini--uitsteker.html

Heb je hier iets aan? Even www ervoor zetten

5

Pooh schreef:

Waar ben je precies naar op zoek? Er zijn heel veel bakwinkels in Nederland, ook webwinkels. De hebshop is hierin de grootste (bovenin de oranje balk), daar hebben ze héél veel.

Een lollipop mould en een koeluitsteker voornamelijk, die hebben ze in de webshop niet..

6

taartjesdroom schreef:

cakesbybien.nl/bien-cutters/pink-ribbon
laurasbakery.nl/de-pink-ribbon-koekjesfabriek/
taartoutlet.nl/c-1554632-3/uitstekers-metaal/
patchshopgirl.nl/Webwinkel-Product-16722612/Pink-ribbon--mini--uitsteker.html

Heb je hier iets aan? Even www ervoor zetten

Ja, maar helaas alleen koekuitstekers ;)

7

Lizetje schreef:

Als je echt goedkoop wilt scoren, dan moet je op Ebay zijn. Intikken: verzendkosten gratis, en dan zoeken maar. Een nadeel, je moet vaak lang wachten tot het bezorgd wordt. Maar echt stukken goedkoper dan in Nederland.

Al geprobeerd, maar vond alleen dingen met 30 euro verzendkosten :(